Accepterad Flippo | Ansökan till Servervakt [William07] [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Filip10

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Filip10#0905

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag:16:00-21:00
Tisdag:14:15-22:00
Onsdag:16:00-22:00
Torsdag:14:30-22:30
Fredag:13:30-02:00
Lördag:12:00-02:00
Söndag:11:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 5 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1036958712042115073/1036959083426762792/unknown.png en av dem är felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att kicka eller banna folk som gör regelbrott även fast du har perms så ska du fortsätta rpa som vanligt och inte åka och leta efter folk som gör regelbrott för att man vill banna folk eller kicka och man ska banna folk som gör regelbrott på servern man ska inte bara kicka han bara för att man inte orkar skicka ut i ban bevis. och man ska alltid skicka ut i ban bevis när man har bannat någon. och om du ser en person göra ett regelbrott på tex piren banna eller kicka den det beror på vad för regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill hjälpa servern och få bort dem sperlarna som gör regelbrott så det kan bli bättre rp. och jag kommer alltid kicka eller banna folk som gör regelbrott. jag tycker att om det är en ny person på servern som gör ett regelbrott så kan man kicka personen först så den lär sig till nästa gång istället för att banna den personen på en gång. och jag kommer aldrig kicka någon eller banna i scenario och jag kommer inte abusea mina perms.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är om du ser någon som gör regelbrott och du bara låter den vara och inte orkar banna personen abuse är om du typ kickar din kompis för han inte ska bli tagen av polisen eller ressar typ sig själv bara för att kunna fortsätta rpa eller för man inte har råd med mat eller orkar åka och köpa mat

Tillbaka