Nekad Flippo | Ansökan till Servervakt [Empa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip10

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Filip10#0905

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 16:00-21:30
Tisdag: 15:00-21:30
Onsdag: 16:00-21:30
Torsdag: 14:45-21:30
Fredag: 14:00-00:00
Lördag: 12:20-01:00
Söndag: 12:30- 22:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? 9 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 11 gånger kan inte lägga in bild men kan bevisa någon annan stans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att man ska alltid rpa som vanligt och man ska inte åka och leta efter problem. Men om jag är på piren så kan en servervakt ha på toggleid för att det brukar kunna förkomma lalla på piren om man ser någon göra regelbrott så ska man kicka eller banna personen efter man har bannat så skickar man ut det i ban bevis så den kan bli förlängd om den ska bli det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att när man är på tex piren eller bara åker runt i en bil så kanske man ser någon göra ett regelbrott då kan man banna eller kicka för att staffs är ju inte och kan specca alla personer samtidigt och därför vill jag bli servervakt för att underlätta för staffs. Men jag kommer inte och leta efter problem jag kommer fortsätta rpa som vanligt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är om tex din kompis är i ett scenario så kickar du han för att han inte ska bli tagen av polisen eller om man är hungrig och inte orkar gå och köpa mat så använder man sig av /revive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka