Nekad Flippo | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filip10

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Filip10#0905

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till M-A var att jag tycker att det är kul att göra något nytt att inte bara rpa. Jag vill också vara M-A för att jag tycker det är kul att vara M-A att läsa ansöknigar och ta intervjuer.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig för att jag är en aktiv person som kommer läsa ansökningar och ta intervjuer och om det inte finns några så kommer jag hjälpa till jag kommer sitta och specca. Jag kollar alltid noga så att texter inte är kopierade och så dem inte läser av reglerna från forumet.

Jag vill också hjälpa till så unives community blir starkare och större. Jag är inte rädd att säga till på intervjuer att dem ska utveckla på den frågan som jag frågade. Jag vart nyss demotead men jag kan besvisa att jag har det som krävs att vara M-A.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk som man själv vill bli bemöten. Man ska alltid ha respekt och prata med en trevlig ton om personen skulle vara nervös under en intervju. Man ska alltit ha respekt mot folk och en trevlig ton när man pratar med dem.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? dem som ska bli medlem på Unive är dem som vet hur man rpar och har gjort en egen och inte kopierat någons ansökan och man ska ta en bra intervju. Man ska inte häller vara lallig och springa runt och slåss man ska ha en sån hög rp som går för att det ska vara så kul som möjligt att spela på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna reglerna och man ska ha en hög rp och inte bara springa runt och slåss på piren för att det är kul. Man ska följa alla regler och inte göra regelbrott och göra det så kul för alla att rpa och inte bara förstöra rpn.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag ska vara aktiv på forumet och läsa ansökningar och ta intervjuer. Jag skulle inte lalla eller bryta mot några regler när det inte finns något medlem ansökningar eller intervjuer så ska man in och hjälpa till och specca. Man ska också lyssna på högre uppsatta och bygga upp Unives community så det blir större och starkare. Man ska ta in medlemar som har en hög rp och inte bryter mot regler.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar: Måndag: 16:00-21:30 Tisdag: 15:00-21:30 Onsdag: 16:00-21:30 Torsdag: 14:45-21:30 Fredag: 14:00-00:00 Helger: Lördag: 12:20-01:00 Söndag: 12:30- 22:30 Lov: 12:30- 01:00 alla dagar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag kommer bevisa att jag har det som krävs att vara M-A igen

Nekad, du har redan fått en chans utan framgång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka