Accepterad flintan | Whitelist ansökning [Ossipro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flintan

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121385517/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Sandström

Vad är ditt discord namn? tim#5695

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Per Larsson han har haft en bra barndom men ganska ensamt hans föräldrar dog i en bil olycka då han fick bo på barn hem. Han blev sen adopterad av familjen Andersson och det var då han fick sin låsas bror Zach dom har en bra relation och bråkar inte ofta allt nu behöver per och skaffa jobb. Han älskar cigg, men han tycker också att det är dåligt för hälsan.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill kunna få nya jobb och roligare jobb så klart det hade varit kul att kunna komma vidare och göra lite roligare saker som nya jobb då. Och jag vill också kunna tjäna lite mer pengar och inte känna att jag jobbar för nästan ingenting och därför hade det och varit riktigt kul att kunna få rediga kolegor och så vidare. Jag vill också bli whitelistad för att kunna rp:a mer seriöst. För att det känns som man får mer möjligheter mär man har lite mer specifierade jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag kan hjälpa till i dom jobben jag kommer in i och försöka förbättra samhället och och om jag till exempel jobbar på Mekonomen så vill jag göra folk glada genom att laga deras bilar. För att kunna få mer möjligheter. Men också senare att kunna börja jobba som ambulanschaufför eller på Mekonomen. Men också att hjälpa folk, och bidra till saker som t.ex bilträffar mm. Mycket roliga saker helt enkelt.

Hur hittade du Unive? En kompis berättade till mig. Då tyckte jag att det var väldigt roligt. Det är nog den bästa servern någonsin. Jag kommer fortsätta att spela på den och kommer nog aldrig gå över till en annan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är väll att kunna lära känna hur det är i vissa situationer som t.ex. Du sitter i en ambulans och ska vårda en patient, en sån känsla vill jag kunna uppleva. Eller att man får det tacket när man har lagat någons bil på verkstan. Men senare om man vill utbilda sig till polis så kanske man vill kunna dra upp tazern och ta ner boven.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara på unive för det är enligt mig den absolut bästa servern på FiveM. Tack för att jag får spela på er server det är den bästa någonsin.

Kom ihåg att du måste ta din intervju innan 19.46 annars nekas den automatiskt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka