Accepterad Flinhc | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flinhc

Icke Medlem
Meddelanden
271
Reaction score
768
Ditt discord namn: flinhc

Ditt Hex-ID: steam:11000013d38429d

Vad för typ av beslut gäller det? redlist krim

Vem/vilka tog beslutet? Fille och Happyx tror jag

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag blev perma bannad och med det sagt så drogs alla roller och redlist i juli förra året. Jag förstår självklart det till hundra procent att jag får redlist för det eftersom jag fuska. Men jag tycker att jag har fått förtroenden att komma tillbaka till servern och då kommer jag självklart fortsätta att bära det ansvaret och förväntningarna ni har i krim rpn. Jag har under tiden jag varit bannad/redlistad tänkt på detta väldigt mycket medan jag har tagit en paus från Unive för att plugga/jobba och göra annat vilket har gjort att jag har mognat till samt kunna tänka på detta väldigt mycket. Jag har även rpat i någon vecka som polis och det har gått hur bra som helst. Dessutom är 1 år väldigt länge och det har ändå gått 9 månader sedan jag fick redlist och jag har lärt mig och tagit till mig ordentligt.

Hur är beslutet felaktigt? Det är absolut inte felaktigt. Jag gjorde misstaget och jag har fått stå för konsekvenserna.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inga bevis eftersom det är privata staff dokumenteringar.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka