Nekad Flinhc | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flinhc

Icke Medlem
Meddelanden
271
Reaction score
768
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Flinhc/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d38429d

Vad är din discord tagg? flinhc

Vem var det som bannade dig? Stod inte på meddelandet utan bara ett discord id som jag inte hittade.

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag hade använt mig av fuskmeny som gjorde att jag saboterade rpn och för servern och inte respekterade servern och dess regler vilket jag ångrar som fan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute hela dagen sen på kvällen åkte jag till min kompis och vi kolla på film. Efter filmen är slut skulle jag kolla dc bara så stod det att jag var bannad för fusk och det stod hejdå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte. Det var mitt fel att jag fuskade eftersom jag använde mig av esp som gjorde att jag såg var folk var. Jag skämdes som fan och när jag blev bannad märkte jag att fusket som jag använde gjorde att jag förlora lojaliteten till en server jag kört på i 4 år. Jag har byggt upp ett namn på servern, känner många och har själv varit admin på servern och så fuskar jag. Jag skäms som fan över mitt beteende och jag ber speciellt ursäkt till servern och till Philip eftersom jag förråt servern via att fuska. Jätte onödigt beteende av mig att göra som bara förstör för alla.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad under 2022 perioden och en gång under 2024 och dom bansen har lärt mig mycket inom rp och gjort att jag inte fått så många bans på senaste tid. Det har gjort mig till en bättre person inom rpn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat överväga mina beslut och absolut inte fuska. Att fuska är inget jag står bakom för heller och kan absolut inte förneka att jag använde mig utav det. Ifall jag skulle få en till chans skulle ingen faktor göra så jag skulle fuska igen. Det var ett jävligt onödigt och dumt beslut av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, efter min ban som portade 4 år av min tid på unive märkte jag hur dumt beslut det var att fuska och att ett sånt litet onödigt hjälpmedel kostade ett stort socialt kontaktnät och en del av mitt liv på vad, jo lite lättare att skjuta och inte förlora scenarion. Jag hoppas att den som läser det här kan se på det hela från mitt perspektiv och förstå att det jag gjorde var det dummaste beslutet jag gjort men också att jag inte skulle spendera den här tiden på att skriva skräp och att jag faktiskt menar det jag skriver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka