Nekad flingo1312 | Whitelist ansökning [FusionTear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

flingo1312

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198378188767/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Cederqvist

Vad är ditt discord namn? Flingo1312 #2961

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Johansson och är 20 år gammal, han uppväxt i en förort söder om Stockholm, han har växt upp med sina äldre äldre syskon då mamman varit väldigt frånvarande, Detta har gjort så att Stefan känner ganska osäker vilket gör i sin tur att han alltid måste hävda sig och bevisa sig. Detta kan sätta käppar i hjulet för honom med tanke på hans höga grad av ADHD, då han både känner att han måste hävda sig och även ADHDn som gör han impulsiv. Detta innebär att Stefan är ganska oberäknelig. Men i övrigt är Stefan en glad och sprallig kille som är lätt att tycka om då han är jäkligt rolig och man får lätt till skratt med honom. Stefan älskar att bara träffa människor att bygga kontakter och att få folk att skratta, hans största dröm är att få öppna en kiosk som han stå och snacka i.

Med, vänlig hälsing!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitlistad för att jag kan bidra till många roliga scenarion, och ett bättre Community. Samt att jag kommer att tillbringa en del tid på servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whatlistad på Unive för att eran server verkar vara ganska seriös med egen hemsida och bra spelar siffror, för som sagt älskar stefan att snacka och lite svårt på andra servrar (när dom är döda :/)

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern på trackyserver.com då den jag kör på inte är så nice

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att få ha lite skoj och fly verkligheten i lagom grad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag blev introduserad till Toghter rp av en polare men har vart där i ett par dagar nu och finns inga aktiva spelare, samt dålig kommunikation från staffs enligt mig

Tillbaka