Nekad flingan11111 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flingan11111

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? _flingan

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2024

Berätta om din karaktär. Vi kan kalla honom Johan. Johan är en glad och äventyrlig person. Han har kort, mörkt hår och blåa ögon som lyser upp rummet när han ler. Han är ganska lång och har en atletisk kropp då han gillar att träna och hålla sig i form. Johan är också väldigt omtänksam och har alltid tid för sina vänner och familj. Han är ambitiös och arbetar hårt för att uppnå sina mål. När han inte är upptagen med arbete så älskar han att resa och upptäcka nya platser. Johan är verkligen en härlig person att vara runt!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå och jag kommer rpa väldigt sociallt, och jag kommer bidra med en väldigt bra och utveklade senarion. Och jag kommer sprida väldigt mkt posetivitet och glädje.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? detta innebör att man ska spela sitt senario så att båda parterna har en chans att vinna senariot så att man inte bara spelar så att man själv ska vinna senario. Så det blir kul för både parterna :D

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm- att man dödar någon utan andledning Vdm att man andvänder sitt fordon som ett vapen 6 timmars reglen att man inte får spela på sin karaktär om man har döt efter 6 timmar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, massor har spelat på unive förut och har spelar i i nästan 2 år nu och och har bra koll på alla regler

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka