Nekad flingan11111 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flingan11111

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435317215/

Ditt Hex-ID: steam:110000157eb7fdf

Vad är din discord tagg? daddyy11

Vem var det som bannade dig? LK040

Bild på banmeddelande: Lk040 ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Lk040 bannade mig igår för att jag bröt strikt mot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett skottsenario och blev ner skjuten, jag rpade på skador och satte mig på huk efter som mitt spel laggade jätte mycket. Men när jag sitter på huk så ser jag att min vän åker bakom dem och är redo på att skjuta dem, så då tar jag min chans att komma ut levande efter som att när min vän skjuter så kommer dem all kolla på han liksom då kunde ja skjuta dem när dem inte såg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det är inte felakrigt LK gjort rätt att banna mig eftersom att jag bröt strikt mot reglerna och istället för att börja skjuta borde jag bara lagt mig ner på marken och värnat om mitt liv. Men nu gjorde jag fel och står för de till 100% och fattar verkligen vilket misstag jag har gjort, jag ångrar mig så grovt och hoppas verkligen att LK kan lita på mig och ge mig en till chans. Det jag gjorde ikväll är verkligen nåt jag ångrar jag såg fram emot att få spela unive nu till lovet men jag sabbade den chansen. Jag känner att jag kunnde tagit 1 till 2 varning men nu gjorde LK de och jag fattar de. Jag vet själv hur tråkigt de kan vara om nån fear rpar när jag försöker råna någon osv och hoppas jag får chans att visa en bättre sida av mig själv till spelarna samt staffsen, hoppas ni litar på mig. Jag borde försökt förlänga senariot igenom att värna om mitt liv då skulle senariot varigt roligare, men kanske skulle kidnappa osv , de hade jag tyckt va kul men nu gjorde jag fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Efter denna ban har jag lärt mig att aldrig skjuta när man är under vapen hot utan att rpa på att man är rädd och at man vill leva. Och jag har lärt mig att man inte måste vinna alla scenarion för att ha kul. I detta tillfället skulle en kidnappning vara kul för att utveckla scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter denna ban har jag lärt mig att de är inte kul att bryta mot reglena. Det är int häller kul för mot parten att jag bryter mot reglerna. Och att jag aldrig mer ska fera igen och alltid värna om mitt liv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka