Nekad flingan11111 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flingan11111

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435317215/

Ditt Hex-ID: steam:110000157eb7fdf

Vad är din discord tagg? _flingan

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: image (4).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för att dem tyckte att det såg fel ut och att jag gjorde fel, men va dem inte visse va vad som hade hänt innan det, polisen lallade sönder och då blev det bara ett lalligt senario. men staffsen bannade mig för att jag fear rpa och för att jag slog polisen i station

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare blev gripna av 2 poliser som tog oss ner till cellerna och låste in oss, sena när han skulle låsa dörren så sprang jag ut och slog ner en av poliserna, så att han ligger ner på backen min polare slår ner han andra polisen och vi har 2 poliser på golver nu och vi slåt dem, sen så reser en av poliserna sig utt och tzar mig och skjuter min kompis till döds. Sen när jag ställer mig upp så står jag ihjäl en av poliserna som hade dödat min kompis, och sen kom den andra polisen och griper mig och säter in mig i cellen igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag annser att jag gjorde fel i detta senariot, för att det ör fel och slå poliser i en polis station för att på en station finns det alla möjliga saker som kan få mig att sitta inne, kameror,dma osv. Och jag borde bara lyssnar på poliserna när det satte inne ocgh inte kämpa imot, bara ta mittt straff och sitta inne. istället för att jag ska kämoa imot dem och försöka ta mig ut ur situationen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej har inte blivigt bannad för detta tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag hade kunnat göra annorlunda i detta senariot skulle kunna vara att jag skulle tillexempel att jag bara bröstade staffet och att jag skulle skita i om jag blev insatt. Jag jag skulle inte heller behöva slagit efter som jag vet själv att det är suntförnuft men jag va arg och ville inte bli insatt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte slåt ner poliser i snarionen och att jag borde rpa på att dem hade tazer och att dem hade vapen på sig, och att dem har västar och är allmänt starkade än oss. Och jag ångrar mig jätte mycker efter detta senariot vill bara in och rpa nu när det är helg, jag vet att jag har gjort fel ock så, men jag lovar att efter denna bennen komma jag bete mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka