Accepterad flingan11111 | Ban Överklagan [Gaby_bs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flingan11111

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435317215/

Ditt Hex-ID: steam:110000157eb7fdf

Vad är din discord tagg? _flingan

Vem var det som bannade dig? Gaby_bs

Bild på banmeddelande: image (6).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det va för att jag pekade på en tjej och det såg lite skumt ut och jag tror att staffen trode att jag rpade på att jag tafsa på henne, men igentligen va det inte fallet, jag pekade på henne för jag ville snacka med henne och min karaktär tyckte att hon va snygg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in i en bilaffär och jag så 2 tjejer jag gick fram till en av tjejem och gav henne en komplimang, sena pekade jag på henne och en av tjejerna sa åt mig att jag skulle lägga av, och jag gjorde det. sen när jag skulle gå ut ur affären så gjorde jag det igen vilket va dumt av mig men sen blev jag banna i 45 dgr

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag annser att denna bannen var felaktig för att jag tycker inte att jag förtjänar en 45 dagars ban för detta, och mitt mål med detta var inte att trakasena på något sätt. uta njag tyckte bara atta hon va snygg i mitt rollspel. Och bara för att jag pekar på en tjej tycker inte jag att jag borde bli bannad i 45 dagar, jag tycker det är lite överdrivet, det skulle varigt en annan sk om jag sa något olämpligt till tjejerna men i detta fallet gjorde jag inte det. Och efter som att en av tjejerna slog mig blev jag också triggad till att peka en till gång för att jag blev surjust då.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivigt bannad för detta tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Okej, i detta senaior skulle jag vellat förändra massor med saker, för det första skulle jag inte behöva gå in där från föstar början, sen skulle jag inte häller behöva peka på tjejerna för att dem kan känna sig obekväma för att om jag inte har fel så får dem massor med äckliga folk som kommer upp till dem och säger massor med saker. Och jag skulle kunnat tänka på dte från föstar början och varigt trevlig och rpat bättre

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte bara ska gå fram till en tjej för att det är en tjej för att peka på dem och att mna ska ha respekt mot alla på dnna serven speciellt för kvinnorna inom fivem sverige för att det finns inte jätte många tjejer som rpar och när folk väll ser en tjej blir dem exkta exalterade. Men efter denna bannen har jag lärt mig att man inte ska trycka ner tjejer och at man ska ha extra respekt mot tjejer. Och behandla alla lika.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka