Nekad flingan0 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flingan0

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? _flingan

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2024

Berätta om din karaktär. Peter är en 30-årig man med en imponerande karaktär och en passion för äventyr. Han är en omtänksam och lojal vän som alltid ställer upp för dem han älskar. Hans intelligens och skarpsinne gör honom till en framgångsrik individ både i sitt yrkesliv och personliga relationer. Peter har en djup kärlek för naturen och älskar att utforska nya platser och kulturer. Hans mod och beslutsamhet gör honom till en inspirerande person som tar sig an utmaningar med en positiv inställning. Peter är en person som strävar efter att växa och utvecklas i alla aspekter av sitt liv, vilket gör honom till en fascinerande och beundransvärd individ.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om det nu är så att jag blir medlem på unive rp, så kommer jag ju så klart klart att följa alla regler som unive går under. Och om jag nu blir medlem kommer jag ju kunna socialesera mig mycket mer, liksom kunna skriva i Twitter,Blocket osv. Och så kommer jag att blidra med posetivitet så att alla runt mig och min rp är glada. Det är de jag strävar för när jag rpar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Denna reglen innebär att om man är i ett senario så ska man inte bara försöka göra så att en själv ska vinna senariot utan att man ska ge båda parterna en chans i senariot så det blir kul för både parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm- att man dödar någon utan andledning, Vdm att man andvänder sitt fordon som ett vapen 6 timmars reglen att man inte får spela på sin karaktär om man har döt efter 6 timmar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat fivem i nästan 1,5 år så jag kan min grej och jag vet exakt hur man ska rpa som krim,polis, sjukvårdare, meko osv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad
Anledning:
Ansök med rätt information/födelsedatum

Du får ansöka igen direkt. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka