Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198994910529
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Lilja
Vad är ditt discord namn? Flingan#2122
Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Larsson och är 30 år gammal. Han är född i Sverige och bodde i Göteborg med sin mamma, pappa och en lillasyster. Hans mamma och pappa var narkomaner och alkolister så dom var inte så snälla mot kalle och hans lillasyster när dom var 10 år. Hans föräldrar sa att om inte kalle samlar in pengar till deras flaskor och knark så får både Kalle och hans lillasyster 10 slag med ett skärp varje dag i en månad. Dom sa inte så trevliga saker häller, dom sa till kalle att han inte förtjänade att leva och sånt. Sedan några år senare när Kalle var 16 så fick han nog på det här och smög ut mitt i mörka natten och tog tåget till en stad som heter Unive. Där började han ett nytt liv och skaffade familj och levde rena rama lyxlivet.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli White listad för att jag kommer bidra mycket mer till servern och jag vill också börja jobba på Vianor för att det är riktigt roligt att se på hur bilarna förändras och hur glada ägarna blir. Så jag vill verkligen utforska mer av denna servern. Jag kommer också bidra med roliga och trovärdiga scenarion tillsammans med andra spelare. Jag vill också utveckla min karaktär så mycket som det går och även utveckla mitt RP:ande så mycket som det bara gå.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli white listad på denna servern för att det är den enda servern jag och mina kompisar spelar på och att det här är en server som är riktigt bra som jag vill utveckla min karaktär på. Jag har tänkt att söka mig till whitelist på någon annan server men sen hittade jag den här servern som jag vill satsa allt på. Jag vill också bli white listad på denna servern för att jag vill fixa ett jobb som kan förbättra mitt RP:ande.
Hur hittade du Unive? Genom fiveMs server lista och några kompisar som sa att det var den bästa servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att få till så intressanta och trovärdiga scenarion. Och att utveckla min karaktär så mycket som det bara går. Jag vill även förbättra mitt rollspelande mer och se vad det kan leda mig till.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Lilja
Vad är ditt discord namn? Flingan#2122
Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Larsson och är 30 år gammal. Han är född i Sverige och bodde i Göteborg med sin mamma, pappa och en lillasyster. Hans mamma och pappa var narkomaner och alkolister så dom var inte så snälla mot kalle och hans lillasyster när dom var 10 år. Hans föräldrar sa att om inte kalle samlar in pengar till deras flaskor och knark så får både Kalle och hans lillasyster 10 slag med ett skärp varje dag i en månad. Dom sa inte så trevliga saker häller, dom sa till kalle att han inte förtjänade att leva och sånt. Sedan några år senare när Kalle var 16 så fick han nog på det här och smög ut mitt i mörka natten och tog tåget till en stad som heter Unive. Där började han ett nytt liv och skaffade familj och levde rena rama lyxlivet.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli White listad för att jag kommer bidra mycket mer till servern och jag vill också börja jobba på Vianor för att det är riktigt roligt att se på hur bilarna förändras och hur glada ägarna blir. Så jag vill verkligen utforska mer av denna servern. Jag kommer också bidra med roliga och trovärdiga scenarion tillsammans med andra spelare. Jag vill också utveckla min karaktär så mycket som det går och även utveckla mitt RP:ande så mycket som det bara gå.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli white listad på denna servern för att det är den enda servern jag och mina kompisar spelar på och att det här är en server som är riktigt bra som jag vill utveckla min karaktär på. Jag har tänkt att söka mig till whitelist på någon annan server men sen hittade jag den här servern som jag vill satsa allt på. Jag vill också bli white listad på denna servern för att jag vill fixa ett jobb som kan förbättra mitt RP:ande.
Hur hittade du Unive? Genom fiveMs server lista och några kompisar som sa att det var den bästa servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att få till så intressanta och trovärdiga scenarion. Och att utveckla min karaktär så mycket som det bara går. Jag vill även förbättra mitt rollspelande mer och se vad det kan leda mig till.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.