Nekad Flilip hallström | Ban Överklagan [Tecca]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felap

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199773335888/

Ditt Hex-ID: steam:11000016c114150

Vad är din discord tagg? felap

Vem var det som bannade dig? Tecca.25

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-08 185758.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel jag Cloggade i ett senario och tänkte inte riktigt till så det va fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och åkte med ån från alliansen och sen fick jag inte reda på vad han som körde hete. Han svara inte när jag fråga. Jag tänkte äsh det är lungt han är ändå alliansen. Sen så börja han kö in i alla möjliga bilar och bara fucka det för oss så vi blir kidnappade och så. Sen så åker en bil efter och hoppa ur och jag vet inte om han Cloggade eller om han kracha men han försvinner från spelet. Jag Cloggade då för jag vill inte hamna i skit bara för han är helt kokkoo och kör in i alla möjliga personer. Jag väljer då ett dåligt beslut och det var att Clogga och det var inte det bästa i efterhand. Jag tänkte mest varför ska jag hamnna i skit när det är han som är kokkoo. Jag ville inte bli kidnappad om inte han hade kört in i alla möjliga personer och så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en ban som ska va rätt det är ingen felaktig ban det är jag som inte är så bra på tänka (Undra vad som händer om jag Cloggar) Och då tror ju tydligen jag att man hamnnar borta från skiten med gjorde jag inte det blev 100% värre då jag får ban 20 dagar och indraget krim/medlem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En ban tidigare va att jag råka skjuta en polis i huvudet samtidigt att polisen åkte i sin polis bil. Jag skulle skjuta en vi hade krig mot men blev en polis för dom kom i samma riktning alltså korsande.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha tänkt på konsekvenserna som kan ske om man Cloggar. Jag skulle inte ha gjort det och bara låtigt dom ta mig, ta mitt vapen och ta lite pengar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte Clogga i olika senarioc. Inte tänka bara på mig själv och låta andra få del av RP:andet lika mycket som jag och låta andra vinna senarioc.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jaa jag förstår helt å hållet...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka