Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198872196463/
Vad är ditt namn i verkligheten? behrad Mirzai
Vad är ditt discord namn? PixelBM#5431
Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 1999
Berätta om din karaktär. Min karaktär vill vara en kriminell. jag vill ansöka till whitelist bara för kriminell för jag vill inte vara en normal person. jag vill råna folk och göra det lagligt asså då menar jag att så jag inte blir bannad och gör det utan whitelist.
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill vara kriminell. plus att jag kommer ha en riktigt hög RP liksom kommer maxa allt jag än bara kan för att spela på den karaktären som en kriminell ska vara. Unive är det roligaste ja vet och därför skulle det bli roligare om jag vore whitelist för jag spelar inget annat spel än det. jag tycker det är fantastiskt att ha en hög RP och att allmänt vara en kriminell. ja vet att man måste ansöka till det men det ska jag göra om jag blir whitelist.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för denna server är den bästa jag vet. det är otroligt kul och kör det minst 12 timmar per dag. jag vill vara en kriminell lagligt och inte så jag blir bannad på 20 dagar. jag ska sköta mig så bra jag kan och ha den högsta RP. Unive är riktigt kul.
Hur hittade du Unive? Jag fick rekomendation på Youtube om denna serv och det såg otroligt roligt ut med att sälja droger, råna människor osv.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli en bra kriminell och att göra mke drogförsäljning och råna folk. jag tycker servern är riktig rolig men ja kan inte göra det jag vill för jag är inte whitelist. därför skulle det vara fett schysst om jag skulle bli det.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara på unive för om jag ska vara ärlig så är dem andra väldigt dålig. Unive är riktigt kul och har en hög RP som är riktigt nice.
Vad är ditt namn i verkligheten? behrad Mirzai
Vad är ditt discord namn? PixelBM#5431
Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 1999
Berätta om din karaktär. Min karaktär vill vara en kriminell. jag vill ansöka till whitelist bara för kriminell för jag vill inte vara en normal person. jag vill råna folk och göra det lagligt asså då menar jag att så jag inte blir bannad och gör det utan whitelist.
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill vara kriminell. plus att jag kommer ha en riktigt hög RP liksom kommer maxa allt jag än bara kan för att spela på den karaktären som en kriminell ska vara. Unive är det roligaste ja vet och därför skulle det bli roligare om jag vore whitelist för jag spelar inget annat spel än det. jag tycker det är fantastiskt att ha en hög RP och att allmänt vara en kriminell. ja vet att man måste ansöka till det men det ska jag göra om jag blir whitelist.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för denna server är den bästa jag vet. det är otroligt kul och kör det minst 12 timmar per dag. jag vill vara en kriminell lagligt och inte så jag blir bannad på 20 dagar. jag ska sköta mig så bra jag kan och ha den högsta RP. Unive är riktigt kul.
Hur hittade du Unive? Jag fick rekomendation på Youtube om denna serv och det såg otroligt roligt ut med att sälja droger, råna människor osv.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli en bra kriminell och att göra mke drogförsäljning och råna folk. jag tycker servern är riktig rolig men ja kan inte göra det jag vill för jag är inte whitelist. därför skulle det vara fett schysst om jag skulle bli det.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara på unive för om jag ska vara ärlig så är dem andra väldigt dålig. Unive är riktigt kul och har en hög RP som är riktigt nice.