Accepterad Flies-21 | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flies-21

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198872196463/

Vad är ditt namn i verkligheten? Behrad Mirzai

Vad är ditt discord namn? PixelBM#5431

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Kamil och Abdi älskar att leka lite kaxig och ha snygga bilar. Min karaktär är 22 år gammal och har hittat nya vänner. Han gillar att köpa bilar för det är ett intresse han har haft jätte länge. Min karaktär älskar märkeskläder som tillexempel Gucci, moncler och canada goose osv. Han vill se rik ut och flexa med sina grejer. Min karaktär Gillar att göra olagliga saker som tillexempel råna banker, råna människor, Drogförsäljning osv. Han vill knarka och kanske hitta ett gäng eller nått och senare kunna bli den bästa kriminella personen. Abdis familj är i ett fängelse i ett annat land och det är därför Abdi är som han är. Abdi har fått sin inspration från sin familj och Därför är han så. Abdis pappa var en av dem största kriminella personen och när Abdi var liten så lärde hans pappa hur man blir än bättre kriminell. Abdi älskar allt som har med olagligt och göra pågrund av hans uppväxt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli WL för jag kommer bidra med en riktigt hög RP och den stora anledningen är för att jag vill kunna bli Kriminell men jag måste först bli WL först sen ansöka som det. Jag har sett på youtube och twitch hur det är att vara kriminell och det verkar riktigt kul. Kommer Ta detta väldigt seriöst och kommer ha kul som gangster.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill bli kriminell och göra olagliga saker men då måste jag vara WL först. Jag är ändå helt okej Ny på detta med RP men har lärt mig alla regler och så och kommer verkligen köra ALL IN på min karaktär. när jag har frågor om denna server så brukar jag fråga på eran DC server och det är fett bra supporters som har hjälpt mig och hjälpt mig förstå allt med RP och hur man ska vara. Skulle vara riktigt kul att bli WL

Hur hittade du Unive? Hittade av en kille på youtube och jag ville testa med en kompis och det var riktigt kul och därför kör jag så mycket som jag gör.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli den bästa kriminella personen som det bara går. jag ska vara seriös med min karaktär och ha en hög RP. jag ska försöka hitta nått gäng jag kommer vara med eller så kommer jag vara själv. Vill bli så bra kriminell så folk ska veta att jag är riktigt läskig och veta vart Abdi är kapabel med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej eftersom dem andra servers verkar väldigt tråkig och dålig och därför kör jag så mycket på den här server.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top