Nekad Flies-21 | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Flies-21

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198872196463/

Vad är ditt namn i verkligheten? Behrad Mirzai

Vad är ditt discord namn? PixelBM#5431

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Kamil som vill göra olagliga saker som tillexempel Drogförsäljning, råna folk, råna butiker och allmänt göra olagliga saker. såna saker kan jag inte göra pågrund av att jag är inte kriminell och därför vill jag vara whitelist och ansöka som kriminell. min karaktär är kaxig och då menar jag om nån säger nånting drygt säger jag tillbaka men annars så är han en schysst kille och en rolig karaktär. jag älskar bilar liksom jag gillar att ha fina bilar för jag har ett stort intresse.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill göra kriminella saker och för att kunna bli det måste jag först vara whitelist. jag kommer bidra med en hög RP och göra så att jag kommer bli en bra kriminell. plus det ända jag gör på mina vardagar är att spela Unive för det är inget annat jag gör.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det ända jag gör är att spela Unive och kommer bidra med en hög RP.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive från en youtube video och sen såg det riktigt roligt ut och sen den dagen har jag börjat spela detta varje dag och det är det ända jag spelar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli kriminell och råna folk. jag vill bli whitelist pårgund av jag såg youtube video när folk rånar och så men sen fick jag veta att man måste vara kriminell och därför vill jag bli det. min karaktär ska kunna bli den bästa Kriminella i hela staden och ha en smart roll. ska spela smart och sälja droger osv.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej för jag hittade intresset för bara den här server. jag har testat en annan server men den var så tråkig jämfört med den här. Unive är riktigt roligt.
 
Tillbaka
Top