Accepterad Flies-21 | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flies-21

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198872196463/

Ditt Hex-ID: 1100001365af56f

Vad är din discord tagg? PixelBM#5431

Vem var det som bannade dig? MORKIL

Hur lång tid var din ban? 14 Dagar och 23 Minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog en kille men det finns en stor anledning till det och jag ska förklara.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i torget sen det kom 4 grabbar och va fett kaxiga. sen så är jag kaxig tillbaka som själva Rollspelet men senare så börjar han slå mig så jag blir knockad i 30 sekunder och när jag vaknar så fortsätter han och jag blir knockad igen. senare vaknar jag och slår honom och medans han är knockad så blev jag bannad och jag tror inte alls han blev.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel ja men ja höll på att dö liksom det var mer självförsvar för jag trodde han skulle döda mig eller så. jag ber om ursäkt såklart att det hände men ja visste inte vad ja skulle göra på den sitavtionen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla mina gamla bans är för att jag var väldigt ny på spelet liksom jag körde spelet utan att veta nånting men det var för ooc, lall, powergaming. alla dem 3 grejerna gjorde jag för att jag kunde inget om spelet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? helt ärlig jag vet inte för jag vill ändå inte dö men jag borde bara sprungit iväg för jag trodde han skulle slå mig igen men jag slog endsast för självförsvar. jag ber om ursäkt och kommer inte ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, ja ska absolut inte slå någonsin för jag kan bli bannad men som ja sa, jag gjorde det bara för självförsvar inget annat.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top