Nekad flg_benjamin | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flg_benjamin

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad är ditt discord namn? benju0802

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roni Alraki Han är 20 år gammal. Roni gillar att meka med bilar och designa sina egna bilar det är för nuet hans enda hobby. Hans uppväxt har vart tuff med tanke på hur svårt han haft med pengar och hur dåligt hans föräldrar uppfostrat han vilket lett det till att han har haft svårt o skaffa vänner osv. Han som sagt hade inte den bästa uppväxten men efter att han fyllt 20 år så gick båda hans föräldrar bort på grund utav rattfylleri. så fort hans föreldrar gick bort så blev livet hopplöst för honom och han visste inte alls vad han skulle stå till med. Efter ett tag så valde Roni att bara fokusera på det han var bäst på alltså meka med bilar. roni valde att åka till mekonomen för att se om han kunde få jobb där för pengar var ett behov nu när han levde själv. 5 år senare när roni fyllt 25 år och fått en stor erfarenhet inom mekaniker väljer roni att investera i sin första bil som han drömt om länge, en toyota supra. Alla dessa pengar som roni samlat nu på mekonomen i 5 år kommer han välja att lägga på sin nya syupra som han drömt om länge, han börjar med att köpa en spoiler samt skirts till sin bil. han märker nu att 5 år på mekonomen inte har tagit han så långt som han hade tänkt sig alltså han hart inte råd men alla delar han önskat sig köpa till bilen vilket leder till att roni måste ansöka till ett till jobb som han kan jobba med på sidan om.
efter 2 veckor av flera olika ansökninga och ingen blev accepterad så tappar roni det helt han tänker extra på sin familj som inte finns kvar och känner inte att han har lust att lägga ner flera år till på mekonomen för att bli klar med bilen så roni börjar lite smått att sälja droger till olika gäng i staden för att kunna trappa upp på kontot och bli klar med bilen snabbare en han tänkt. men nu visar det säg att roni satts sig i skiten ochj har mer problem en att pimpa sin bil. roni blev för insatt i att skaffa snabba pengar så han tänkte inte att han skulle få problem med folk men nu när han valt att vända sig till flera gänfg istället för ett för han trodde det skulle gå fortare o få pengar visar det sig istället att det blir svårare för han att skaffa pengar och nu bör han istället skydda sig mot dessa gäng

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som en person som delar roni passion för bilar då jag har en djup förståelse för de intressen och motiv som driver karaktären. min kunskap och engagemang inom dessa områden gör att jag kan ge en autentisk och trovärdig skildring av roni min förmåga att relatera till och förstå roni kärlek till bilar och fotboll kommer att göra det möjligt för mig att skapa dynamiska interaktioner och konflikter i rollspelssituationer. Dessutom kan jag bidra med detaljer och insikter som berikar berättelsen och ger andra rollspelare möjlighet att fördjupa sig i karaktären och dess värld

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar som din karaktär på ett sätt som gynnar den andra sidan eller leder till att de når sina mål eller önskemål. Detta kan vara en strategi som används för att skapa mer komplexa och intressanta konflikter eller för att utforska karaktärsutveckling på djupare nivåer.
Genom att spela för motpartens vinst kan du öppna upp för nya möjligheter till samarbete, förhandling eller kompromiss i en berättelse eller ett rollspelsscenario. Det kan också skapa en känsla av realism och trovärdighet i interaktionen mellan karaktärer, eftersom det efterliknar verkliga mänskliga relationer och dynamik där båda sidor har sina egna intressen och mål.
Att spela för motpartens vinst kräver ofta empati, flexibilitet och en förmåga att se situationen från olika perspektiv. Det kan vara en utmanande men också givande strategi som kan leda till oväntade och berikande resultat i ett roleplay

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM. random deathmach.du dödar utan andledning, VDM vehicle deathmatch du tex kör över en person och förstör. copbait är när man försöker få polisens uppärmksamhet på ett onödigt sätt. fearrp är att mae n intvärnar om sitt liv tex när nån hotar dig. metagaming är när man använder information som sin karaktär inte vet om.NLR att man minns saker efter sig karaktär har dött. powergaming när man prioritrar sina egna fördelar. SUNTFÖRNUFT använd ditt egena omdöme för att fatta beslut. combat logging när man stänger av mitt i ett scenario för att undvika de.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej tyvär men jag ser framemot att få göra det med er!!

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej bara att jag ska byta namn på steam

Nekad.
Anledning:
Texten är plagiat. Nästa gång skriv med egna ord.
1729629641375.png
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka