Accepterad Flexzz | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flexzz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad är ditt discord namn? 𝕱𝖑𝖊𝖝𝖟𝖟#4809

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2007

Berätta om din karaktär. Anders han är 22 år gammal och han hade en fantastisk uppväxt. Han växte upp i en trygg och kärleksfull familj, där han alltid kände sig älskad och omhändertagen. Han hade en storasyster och en yngre bror, som han älskade att leka och umgås med.

Anders var en glad och utåtriktad pojke, som alltid hade ett leende på läpparna och som älskade att göra andra människor glada. Han var också en duktig elev i skolan och visade tidigt tecken på att han hade en stark vilja och ett stort hjärta.

Men en dag förändrades allt. Anders yngre bror blev brutalt mördad av en kriminell, och hela familjen föll samman i sorg och förtvivlan. Anders var förkrossad och kände sig maktlös inför den tragedi som hade drabbat hans familj.

Men istället för att ge upp och låta sorgen ta över, bestämde sig Anders för att göra något åt saken. Han visste att han inte kunde få tillbaka sin bror, men han kunde hjälpa till att förhindra att fler människor drabbades av samma öde.

Anders bestämde sig för att bli polis. Han ville arbeta för att skydda och hjälpa människor, och han visste att det var det enda sättet han kunde göra en verklig skillnad i samhället.

Anders började studera hårt och arbeta hårt för att bli en bra polis. Han visade sig vara en duktig elev och klarade alla testerna med bravur. Han jobbade också hårt för att bli i bättre form och förbereda sig för de fysiska kraven som krävdes för att bli en polis.

Till slut blev Anders antagen till polisskolan, och han visade sig vara en fantastisk polis. Han var envis, modig och hade ett stort hjärta, och han arbetade hårt för att skydda och hjälpa människor varje dag.

Anders visste att det inte skulle bli lätt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill gärna kunna skapa roliga och utvecklade scenarios här på unive som kommer att vara roliga från båda partnerna och mycket social rp. Jag kommer att sprida mycket kärlek på servern och det kommer att vara mycket skratt och leenden runt mig. Jag vill också få en bra rp inom jobb tex som att rpa inom /me eller /sme vilket man använder när det är något som inte syns på karaktären. jag vill också kunna hjälpa folk som är nya till rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att du spelar för att du ska vinna scenariot. Utan man vill att det ska vara roligt för både partnerna så båda kan vinna det kan tex vara bra att tänka på under ett butiksrån.

Hur hittade du Unive? några kompisar körde på den och tipsade.

Godkänd, efter muntlig intervju. Välkommer till unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka