Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198185234159/
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Hansen
Vad är ditt discord namn? FLEXXUS#3415
Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 1993
Berätta om din karaktär. Allan Karlsson är en snubbe på 28 år och är född i Värmland. Han har en kriminell bakgrund med blod och tårar. Hans föräldrar dog när han va 14 år och han fick bo på gatan. Han hamnade i fel kompiskrets och började med det kriminella för att överleva. Allan har haft mycket knark och vapen runt sig. Allan har jobbat lite överallt och är mycket erfaren. Han har grov ADHD och har extrema aggressions problem. Allan har suttit inne flertal gånger för lite allt möjligt, Det värsta han suttit för är mord på 3 poliser. Allan är snäll och omtänksam men är det någon som skulle jiddra med hans vänner skulle inte Allan backa. Allan vill ju vara laglig men hamnar lätt tillbaka i dom dåliga banorna. Men sen Allan flyttat till denna stad Så har han skaffar nya vänner och haft det bra, Skaffat boende på motellet samt körkort och bil. Allan tänker inte alls på kriminalitet här, Han trivs och hoppas på att få stanna. Allan har inget register i denna stad och har hoppas på att det ska förbli så. Allan är bilintresserad och vill ha ett jobb.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde få Medlem inom servern eftersom jag är endast ute efter roliga scenarion. Jag bryr mig inte ett skit om jag blir rånad eller något liknande, jag vill bara ha roligt scenarion. Men också så tänker jag mycket på andra, exempelvis så försöker jag alltid göra ett tråkigt scenario till något roligare, genom att använda mina karaktärsdrag.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli Medlem på servern eftersom att jag vill vara med i en fungerande RP server. Och eftersom att jag funderar på att bli Mekaniker eller något liknande med just motorer inblandat så behövde jag Whitelist, och de är i stort sätt hela anledningen varför jag vill bli Medlem på servern. Men såklart så finns de ju även sociala anledningar. Jag vill ju såklart lära känna nya folk. Allt ifrån yngre personer till äldre. Några andra anledningar varför jag är intresserad är bara mitt intresse för svenska servrar, tycker att de är helt enkelt roligare med svenska servrar än amerikanska. Men även så är de ju också för att jag vill ha någon/något att spela med på vardagarna. Och då kan jag gå in på servern när jag känner för de.
Hur hittade du Unive? genom vänner och streamers
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skapa många roliga scenarion med bra RP.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna få ett jobb och kunna RP a bättre inom jobben samt utanför jobbet.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Hansen
Vad är ditt discord namn? FLEXXUS#3415
Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 1993
Berätta om din karaktär. Allan Karlsson är en snubbe på 28 år och är född i Värmland. Han har en kriminell bakgrund med blod och tårar. Hans föräldrar dog när han va 14 år och han fick bo på gatan. Han hamnade i fel kompiskrets och började med det kriminella för att överleva. Allan har haft mycket knark och vapen runt sig. Allan har jobbat lite överallt och är mycket erfaren. Han har grov ADHD och har extrema aggressions problem. Allan har suttit inne flertal gånger för lite allt möjligt, Det värsta han suttit för är mord på 3 poliser. Allan är snäll och omtänksam men är det någon som skulle jiddra med hans vänner skulle inte Allan backa. Allan vill ju vara laglig men hamnar lätt tillbaka i dom dåliga banorna. Men sen Allan flyttat till denna stad Så har han skaffar nya vänner och haft det bra, Skaffat boende på motellet samt körkort och bil. Allan tänker inte alls på kriminalitet här, Han trivs och hoppas på att få stanna. Allan har inget register i denna stad och har hoppas på att det ska förbli så. Allan är bilintresserad och vill ha ett jobb.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde få Medlem inom servern eftersom jag är endast ute efter roliga scenarion. Jag bryr mig inte ett skit om jag blir rånad eller något liknande, jag vill bara ha roligt scenarion. Men också så tänker jag mycket på andra, exempelvis så försöker jag alltid göra ett tråkigt scenario till något roligare, genom att använda mina karaktärsdrag.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli Medlem på servern eftersom att jag vill vara med i en fungerande RP server. Och eftersom att jag funderar på att bli Mekaniker eller något liknande med just motorer inblandat så behövde jag Whitelist, och de är i stort sätt hela anledningen varför jag vill bli Medlem på servern. Men såklart så finns de ju även sociala anledningar. Jag vill ju såklart lära känna nya folk. Allt ifrån yngre personer till äldre. Några andra anledningar varför jag är intresserad är bara mitt intresse för svenska servrar, tycker att de är helt enkelt roligare med svenska servrar än amerikanska. Men även så är de ju också för att jag vill ha någon/något att spela med på vardagarna. Och då kan jag gå in på servern när jag känner för de.
Hur hittade du Unive? genom vänner och streamers
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skapa många roliga scenarion med bra RP.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna få ett jobb och kunna RP a bättre inom jobben samt utanför jobbet.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej