Dubbelpost FlexSlaveOwner | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FlexSlaveOwner

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Andrew Tate

Ditt Hex-ID: Jag vet inte.

Vad är din discord tagg? !Flex#5933

Vem var det som bannade dig? OBITO

Bild på banmeddelande: Skärmbild (3).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte inte sa "aj" när jag körde på den andra bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Killen som jag körde in i hade tidigare kört på min bil flera gånger då jag försökte sortera min backluka. Det frusterade mig på en annan nivå eftersom jagn skulle lägga in mina grejer i bilen och sedan kommer denna person och kör bak på min bil och mig vilket gjorde mig väldigt arg för att det inte en gång. Efter att han hade gjort det så åkte han iväg och det frustrerade mig vilket gjorde att jag ville hämnas genom att köra på honom, med ilskan i huvudet glömde jag att säga aj efter att jag körde på honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte ett felaktigt ban eftersom jag inte följde powergaming regeln och jag glömde att rpa genom att säga aj osv när jag krokade in i bilen. Jag glömde det helt och hållet eftersom jag vart så arg. Dock tycker jag att ban tiden är inte rimligt eftersom flera av mina vänner har fått likadana ban anledningar men inte med en sån grov straff (4 dagar).

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad i 1 timme för att jag slogs med mina vänner på skoj.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att rpa oavsett vilket läge du ligger i och komma ihåg att rpn kommer före än allt oavsett om du t.ex är arg och liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att alltid komma ihåg att rpa oavsett vad som förgör i huvudet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Dubbelpost, lägg endast ut en banöverklagan och redigera den ifall du vill ändra något.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka