Accepterad Flewq | Ban överklagan [Esentals]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flewq

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/flewq/

Ditt Hex-ID: 110000109ac1e05

Vad är din discord tagg? Flewq#6230

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev avstängd då en kollega på PostNord inte körde seriöst, jag tror att server administratörerna antog att vi medvetet OOC lallade och spelade seriöst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så satt jag i en bil med min kompis, han körde och vi blev påkörda av den andra PostNord bilen som spelade oseriöst och inte RPade. Jag och min kompis hade ingen avsikt att lalla eller gå OOC.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Avstängninen var felakatig då jag och min kompis inte hade motiv att vara OOC, vi var IC och ville spela seriöst men den andra PostNord bilen var OOC och lallade. Min kompis blev även avstängd i en vecka men fick sin avstängning borttagen efter en diskussion med server administratörerna. De sa att jag skulle skicka in en avstängnings överklagan och skulle sedan få min avstängning borttagen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga tidigare avstängningar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Min kompis hade kunnat köra lite långsammare men han pratade om det med server administratörerna och förklarade att han ångrar det, jag kunde inte gjort så mycket annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag och min kompis har lärt mig att inte alla vill spela seriöst och RPa, jag har lärt mig att det är seriöst och att jag ska alltid använda sunt förnuft vilket den andra okända PostNord bilen inte hade. Jag vill inte vara delaktig i förstörelsen av RP.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka