Nekad Fleppo | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleppo

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997864279

Ditt Hex-ID: 11000013dd87f57

Vad är din discord tagg? _curved_

Vem var det som bannade dig? Shadow men han är inte staff längre

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: sno 20 mil is a nono.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag bröt mot regeln om korruption inom yrke och tog ut 20 miljoner från polikassan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kompis satt och tänkte på pengar men valde den korta idén och ta risken men jag tänkte inte tillräckligt långt fram om vad som kunde hända och det kommer aldrig hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban men jag har aldrig gjort något seriöst har aldrig varit en problem spelare eller liknande jag har blivit bannad för v sync och för att jag råkade dra upp mitt vapen på mekonomen men jag märkte inte det så jag gick omedvetet runt med vapnet så det var verkligen inte med avsikt. det har gåt 3 månader vilket var erat krav på hur länge man ska vänta och nu är jag verkligen taggad på att rpa igen om jag får komma in

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg dem tidigare bansen men jag lär mig varje gång och det som har hänt kommer alrdig hända igen jag lovar... man lär sig av sina misstag och inte av vinsterna i livet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänka igenom vad jag egentligen höll på med och gjort något annat för att få in pengar på kontot

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att tänka igenom vad jag håller på med och inte göra dumma beslut och göra saker genom rp och ha en rolig stund istället för att förstöra rpn för alla andra som vill rpa som polis.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka