Nekad fleixx | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fleixx

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Carl_Von_linne/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Gustafsson

Vad är ditt discord namn? Feliks#4304

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gregor Von Alfonssen och är en medelåldersman från Gällivare. Han hade en relativt svår uppväxt eftersom att hans mamma var en alkoholist och hans farsa dog när han var ung. PÅ grund av detta så började hänga med fel personer vilket ledde till att han blev lite smått kriminell. Numera har han dock styrt upp livet och ägnar stora delar av sin tid åt att hjälpa folk som har alkoholproblem. Han har även en familj som han älskar väldigt mycket med två barn som heter Alva och Ahmed. Han är väldigt intresserad av golf men han har även ett starkt beroende till nikotin och gambling.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på Unive eftersom att jag är en seriös rollspelare med 400 timmar. Jag har tidigare ägt 2 stycken FiveM servrar (Kebnekaise RP & Ugglan Rp) men dem har jag lagt ner eftersom att jag inte hade tid med det. Jag försöker alltid att göra det som är bäst för scenariot och som leder till att det blir roligt för båda parterna istället för att spela för att tjäna massa pengar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive eftersom att jag har spelat på den ett tag och tycker att det är en server med att aktivt och trevligt community. Admin är dessutom alltid trevliga och hjälpsamma vilket gör det lätt att lösa olika problem som uppstår.

Hur hittade du Unive? Via FiveM launcher.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att skapa roliga scenarion som skapar minnen för alla inblandade parter. Jag vill även utvecklas inom mitt rollspelande så att jag kan skapa ännu bättre scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att utvecklas inom mitt rollspelande men även att skapa långvariga scenarion som alla inblandade parter kan ha kul av och känna sig delaktiga. Förhoppningsvis kan jag även skapa mig ett stort kontaktnät som kan vara användbart i olika scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka