Nekad Fleetari92 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Fleetari92

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Andreas taté , 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bastant, Fruktig, passionerad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Andreas tate var född i södra sverige 2002 han kommer från en normal svensk familj och hade en normal svenska barndom. När han gick ut ur gymmnasiet så valde han att flytta till unive staden och förjölja sina drömmar av att bli den bästa polisen i sverige och rena upp gatan ifrån krimminaliteten. Men detta skulle bli ett svårt jobb och han kommer försöka göra sitt bästa i koren

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och meningsfulla scenarion som jag hoppas kommer var kul för båda sidorna. Jag har ju vart i alla möjliga situationer i unive och har alltid försökt att bli en bättre spelare efter varje.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att min helt enkelt inte alltid kan vinna, ibland måste man låta andra sidan vinna för att förbättra scenariot. Det är inte kul att hamna i fängelset men ibland för man brösta att förlora till Polisen i ett scenariot för att förbättra rpn.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har ju inte körd unive på nästan ett år men jag har blivit bannad ett flertal gånger för små och stora grejer men har lärt mig av mina misstag och tänker ej göra om dom.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM=Du får bara inte gå runt och döda vem som hälst. VDM= använda ditt bil som vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är taggat för att spela unive igen och är redo för att spela igen

Nekad.
Anledning:
Ej utvecklad ansökan.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka