Nekad Fleetari92 | Medlem ansökning[Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Edlund

Vad är ditt discord namn? Fleetari92

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Gösta Andersson är en 58-årig man från Värmland som bor i en liten stuga vid Klarälvens strand, nära Ekshärad. Han har bott där hela sitt liv och kan älvens alla krökar och djupa hålor bättre än någon annan. Gösta har alltid haft en särskild kärlek för fiske. Redan som liten pojke brukade han följa med sin farfar ut på älven, och det var där han lärde sig konsten att locka upp de stora öringarna och gäddorna ur vattnet.

Gösta är en robust man med väderbiten hy och gråsprängt skägg. Han klär sig nästan alltid i sin slitna fiskarjacka och keps, och har alltid med sig sin trogna fiskekniv i bältet. Trots sin ålder rör han sig med en ungdomlig energi och en beslutsamhet som imponerar på många yngre fiskare.

För Gösta är fisket inte bara en hobby, det är en livsstil. Han älskar tystnaden och friden vid älvens kant, där han kan sitta i timmar och vänta på napp medan han funderar över livets stora och små frågor. Ibland tar han med sig sin gamla radio och lyssnar på lokalradion eller på en av sina favoritkassetter med dansband från 70-talet.

Gösta är också känd för sin generositet. Han delar gärna med sig av sina fångster till grannar och vänner, och hans årliga kräftskiva är ett välkommet inslag i bygdens sociala kalender. Han är en man av få ord, men när han väl talar lyssnar folk. Hans berättelser om den där enorma gäddan som nästan drog honom i älven eller om vintern då isen var så tjock att man kunde köra bil över den är alltid lika fascinerande.

Men mest av allt älskar Gösta den enkla glädjen i att kasta ut sitt spö, känna nappet och kämpa för att få upp fisken. För honom är varje fisketur en ny äventyr, och han ser fram emot varje ny dag vid älvens kant med samma entusiasm som när han var pojke.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och seriös RP och hoppas att bli stor i denna server. Jag kommer såklart göra mitt bästa för att följa reglerna och bidra till alla scenarion jag är med i.
Jag tycker inte det är roligt att bara gå runt som krim och skrika att jag ska förföra alla i ett gängs morsor. Jag vill bidra specielt inom civil rpn och polis rpn om jag kan.
Jag har själv sätt tidigare att civil rpn brister på många sätt och vill göra mitt bästa för att hjälpa förbättre den.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte ska sträva efter att vinna i varje scenario jag är i. Jag ska låta andra vinna om oddsen är mot mig eller om det bara känns rimligt i RP scenariot. Te.x jag kan inte vara gömd i ett hus omringat av polisen och sen springa ut döda 25 män och sen komma undan ibland är det bättre för rpn att låta andra vinna även om jag påverkas negativt av det. Det kan ju såklart vara roligt att förlora i vissa omständigeheter. men om det helt änkelt är omrimligt för mig att vinna ska jag ge upp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VI har ju RDM so innebär at man måste ha en BRA andledning för att ta en annas spelare liv. Det finns VDM som är att man inte ska använda bilar som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja då jag spelat mycket Garrys mod rp och har spelat unive titagare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja

Nekad.
Anledning:
karaktärsbeskrivningen är skriven av ai

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka