Nekad Fleetari92 | Medlem ansökning (N1sse)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Fleetari

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Vladislav Mihalovic är en gåtfull och komplex individ med en fascinerande bakgrund. Född och uppvuxen i Belgrad, Serbien, har han en aura av mystik och en viss distans till omvärlden. Han är en man av få ord, men när han talar, är det med en djup visdom och erfarenhet som få kan matcha. Med sitt långa, mörka hår och skarpa blå ögon har Vladislav en utstrålning som drar blickarna till sig när han går in i rummet. Hans klädstil är oftast en kombination av klassisk elegans och något mer excentriska inslag som avspeglar hans personlighet. Vladislav är känd för sitt intellekt och sina skarpa analytiska förmågor. Han har en examen i antropologi och har ägnat större delen av sitt liv åt att studera och förstå olika kulturer och deras komplexa samspel. Han har en särskild förmåga att se mönster och samband som andra kanske inte märker, vilket gör honom till en eftertraktad konsult inom området. Trots sin intellektuella sida har Vladislav också en djup förankring i andlighet och mysticism. Han har utforskat olika filosofier, meditationstekniker och andliga läror från olika delar av världen. Många söker hans råd när det gäller personlig utveckling och andlig vägledning. Vladislav har en viss förmåga att förstå människors inre konflikter och känslor, och han agerar ofta som en stillsam rådgivare för dem som söker honom. Han är empatisk och har en förmåga att lyssna utan att döma, vilket skapar en atmosfär av förtroende omkring honom. Det ryktas att Vladislav har en sorglig och komplicerad historia som han inte delar med sig av till alla. Hans resa har format honom till den gåtfulla och kloka mannen han är idag. Med en fot i den materiella världen och den andra i det andliga, är Vladislav Mihalovic en karakteristisk och minnesvärd individ som lämnar ett starkt intryck på alla som korsar hans väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp för mig själv och andra. Jag kommer göra detta genom att försöka skapa roliga scenarion inom jobb rpn, många kommer till unive för att peppra och sjuta men jag är lite mer laid back och kan lätt hitta roliga scenarion inom jobb rpn. Det brister sig verkligen i den rpn för att ingen vill jobba där alla vill vara krim men jag tror jag kan göra en skillnad där genom bra rp och roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" i ett scenario innebär att man agerar eller tar beslut med avsikt att gynna eller göra det möjligt för den andra sidan, det vill säga ens motståndare eller konkurrent, att nå en positiv utfall eller vinst i en given situation. Det är en strategi som kan användas i olika sammanhang, såsom förhandlingar, affärsrelationer, politik eller andra interaktioner där det finns en motståndare eller en annan part med sina egna mål och intressen.

Hur hittade du Unive? Min kompis kevin visade mig denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka