Nekad Fleetari92 | Medlem ansökning[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Fleetari

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Peter Olson är en livfull och utåtriktad individ som älskar sitt liv i Norrland. Han är en man med starka åsikter och en passion för politik och samhällsfrågor. Hans största politiska intresse är Sverigedemokraterna, och han är inte rädd för att uttrycka sina åsikter och delta i diskussioner om politik och samhällsfrågor. En del av Peters charm är hans sociala förmåga och skicklighet att knyta kontakter med människor. Han är en född berättare och älskar att dela historier om sina äventyr och upplevelser med vänner och bekanta. Hans kärlek till norrländska landskapet och den unika kulturen i området är tydlig i varje berättelse han delar. Peters andra stora passion är brudar, och han är känd för att vara en flirtig och lekfull person. Han har en vänlig natur och har en förmåga att få folk att skratta och känna sig avslappnade i hans närvaro. Samtidigt är han respektfull och medveten om gränser när det gäller romantiska relationer. Norrlands Guld, det lokala ölet, är en viktig del av Peters sociala liv. Han gillar att umgås med vänner på lokala pubar och njuta av ölen tillsammans med goda samtal och skratt. Peters liv vid gränsen till Finland och Norge ger honom möjligheten att utforska olika kulturer och uppleva det bästa av tre världar. Han är öppen för nya erfarenheter och älskar att lära sig om olika traditioner och sätt att leva. Sammanfattningsvis är Peter Olson en karismatisk och livlig individ som älskar sitt liv i Norrland och känner en stark lojalitet gentemot Sverigedemokraterna, beundrar skönheten i det norrländska landskapet, njuter av sociala stunder med vänner och älskar att flirta och skämta med brudar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp för mig själv och andra. Jag kommer göra detta genom att försöka skapa roliga scenarion inom jobb rpn, många kommer till unive för att peppra och sjuta men jag är lite mer laid back och kan lätt hitta roliga scenarion inom jobb rpn. Det brister sig verkligen i den rpn för att ingen vill jobba där alla vill vara krim men jag tror jag kan göra en skillnad där genom bra rp och roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" i ett scenario innebär att man agerar eller tar beslut med avsikt att gynna eller göra det möjligt för den andra sidan, det vill säga ens motståndare eller konkurrent, att nå en positiv utfall eller vinst i en given situation. Det är en strategi som kan användas i olika sammanhang, såsom förhandlingar, affärsrelationer, politik eller andra interaktioner där det finns en motståndare eller en annan part med sina egna mål och intressen.

Hur hittade du Unive? Min kompis kevin visade mig denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka