Nekad Fleetari92 | Medlem ansökning (elliot21)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Vertsappen

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. MIn karaktär är Greger goofers som är en strävande polis man. Enda sen Greger var en liten pojk har han alltid villa va en polis. Han tittade på polis pogram, frågade alla poliser han såg en miljon frågar och det sista som gjorde att han skulle bli en polis var när hans mor dog av en gäng krimminell. Hon blev brutalt mördad och enda sen har Greger villat bli en Tjänste man.
Greger är 29 år gammal och har levt ett liv fyllt med spänning, Tragedi, och drama. Men nu är han i unive staden och ska bli något stort. Genom att rensa unives gator.

Greger kanske har en mystiskt bakgrund men nu kommer han göra historia

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp, roliga scenarion och rolig stämmning. Jag ska sträva efter att starta roliga scenarion och inte försöka vinna varenda sceanrio jag är i. Jag kommer ju såklart låta andra ha kul också

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv inte ska sträva för att vinna varenda scenario man är i, och att man ska låta andra ha kul ibland.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VI har ju RDM so innebär at man måste ha en BRA andledning för att ta en annas spelare liv. Det finns VDM som är att man inte ska använda bilar som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja då jag spelat mycket Garrys mod rp och har spelat unive titagare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja

Tillbaka