Accepterad Fleetari92 | Ban Överklagan [D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Noggerman12369nig/

Ditt Hex-ID: 1100001175f0ae3

Vad är din discord tagg? Fleetari92

Vem var det som bannade dig? dougen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-20 193926.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var väldigt otrevlig mot poliserna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var utanför fängelset

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det som hände som gjorde att jag bettede mig som jag gjorde var för att jag är med i Yakuza, Vi är då ett väldigt formellt gäng där man ska göra det man är tillsagd annars är man kickad. Jag och mina grabbar var påväg till en storming och på vägen dit så krockar han som kör bilen in i en polis. Det som händer då är att polisen drar upp sina vapen och riktar på oss på direkten. Ingen form av social RP. Dom sen arresterar mig som satt i passenger sätet för ingen andlending och söker igenom oss för vad jag tror enbart är för att ta våra vapen

Efter vi är i handbojer så låter poliserna snubben som körde bilen gå för att han inte hade något vapen på sig men sätter mig och den andra grabben i fängelse i 4 timmar. Han vägrade också ge sitt namn eller rakel som är ett tjänste fel poliserna vägrade också säga vad vi blev arresterade för.. Om man kollar i deras inventory tror jag nog att dom kan ha skitet i en stash bil.

Poliser kan ju också förfan inte söka igenom folk som satt i bilen för att en av dom krocka eller?

Du fattar nog nu hur lack jag blev av det här. Jag hade roligt och var påväg till en storming och sen hamnar jag i fängelse i 4 timmar för att min kompis krockade in i 2 korrupta poliser som endast var ute för att ta folks vapen från vad jag tror .

Men jag borde vart trevlig och inte varit så elak mot dom. Sorry kommer inte hände igen
Det är ju också jävligt tydligt att dom inte brydde sig om rpn och bara ville ha vapen när dom låter snubben som körde in i dom gå för att han inte hade ett vapen.
Jag kanske ha fel men vem som helst kan see det

I andra ord hur hade du känt dig om 2 poliser attesterar dig för att du satt brevid han som krocka in i dom, sedan gör polisen minst 3 tjänste fel vägrar säga vad dom heter eller deras rakel och sätter inne dig i 300 minuter när dom inte hade någon andledning att arresetera dig? sätter poliser in folk i fängelse för att dom är brevid någon som gör ett brrott
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannat för massa skit. Jag kom tillbaka till unive efter en månad typ och så händer det här

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara bitit ihop och hållt käften

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att skärpa mig i vissa scenarion

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka