- Meddelanden
- 217
- Reaction score
- 100
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Noggerman12369nig/
Ditt Hex-ID: 1100001175f0ae3
Vad är din discord tagg? Teimon32
Vem var det som bannade dig? Indian tech support
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag baxade en glock
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde apex legends
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tog glocken sen medans jag körde iväg så tänkte jag "Ahh fuck det här är en dåligt ide" Och valde att lägga den i en random sönder bil eftersom att bli av med den.
sorry kommer inte hända igen bror
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det står på bilden
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ta glocken
Har du lärt dig någonting efter din ban? Det som är i förrådet ska förbli där
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001175f0ae3
Vad är din discord tagg? Teimon32
Vem var det som bannade dig? Indian tech support
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag baxade en glock
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde apex legends
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tog glocken sen medans jag körde iväg så tänkte jag "Ahh fuck det här är en dåligt ide" Och valde att lägga den i en random sönder bil eftersom att bli av med den.
sorry kommer inte hända igen bror
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det står på bilden
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ta glocken
Har du lärt dig någonting efter din ban? Det som är i förrådet ska förbli där
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja