Accepterad Flaxen | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flaxen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199196441544/

Ditt Hex-ID: 110000149ae8bc8

Vad är din discord tagg? 𝙈𝙘𝙦𝙪𝙚𝙚𝙣#9936

Vem var det som bannade dig? autistikjoistik

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergaming och använder dig av spawnmenu abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag spawnmenuade. helt fattar det är inte ok att abuse spawnmenu men endast för att jag har ingen telefon och har inge pengar för brukar aldrig göra abuse på spawnmenu fört annars kan man ringa taxi eller ringa någon som kan hämta det var inget garage i närheten osv heller men gör saken fortfarande inte okej det jag gjorde. för däremot folk jag spelat med sagt att man ochså har fått tagit /spawnmenu för att man rpar att man tar bussen han har också varit helper förut så jag lyssnade på han men har alltid själv varit skepptisk på det skulle ha kollat upp det innan egentligen men nu fick jag svar då att det inte var okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några andra körde lite cross osv sedan så gick våra crossar sönder osv sen så tjuv kopplade dom en motorcykel sedan körde vi tillbaka till vårat gänghus och hämtade crossar igen sedan körde dom bort och jag själv och sedan körde jag inn i en vägg rpade på mina skador och allt låg ner en stund ca 5-8 sekunder sedan så smygde jag fram till motorcykeln för jag hade ont sedan kom jag fram till den såg att den var trasig osv sen eftersom han sa att den förra helpern sa att man kunde rpa på att man tar bussen kunde jag för han har gjort det väldigt mångar gånger jag också för jag trodde man fick det för han har sagt det åt mig kom till huset då tog en cross och körde till guldvaskningen och hoppad ner för en backe på 2-3 meter och landade i slutning sen efter fick jag ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte om jag själv kan kalla det powwer gaming https://cdn.discordapp.com/attachments/997553302944366684/999324898453373028/trim.76D98701-0C1F-4BAA-BB3C-29A4A9598455.mov

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg av mina gammla bans då det var över 4 månader sedan och annat konto och allt men på detta konto fick jag en felaktig perma ban i förgår. och den tog jag lärdom över att jag behöver vara mer på alärten när saker händer och skriva report osv eller ta saken i egna händer och banna personen som börjar på med lall och ottilåtna saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat springa till närmaste garage som hade tagit 5-7 min typ inte värsta grejen och slippa detta som hade varit värt men eftersom den helper har sagt att man får så tänkte inte jag att det var största grejen för att han har sagt det men har alltid varit skeptisk över det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut att man inte ska spawnmenu abuse då det inte alls är okej för att ja det är abuse detta kommer inte åtteruppföljas om ni unbannar mig! kommer aldrig vara ett problem för mig i efterhand. och jag har absolut lärt mig något efter min ban och detta kommer aldrig återupprepas förlåt för det jag gjorde värkligen förlåt och eftersom jag gilar att sepela på servern kommer jag inte göra detta igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Vill aldrig mer se av detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka