Accepterad Flaxen | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flaxen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199196441544/

Ditt Hex-ID: 110000149ae8bc8

Vad är din discord tagg? 𝙁𝙡𝙖𝙭𝙚𝙣#9936

Vem var det som bannade dig? Akam-o

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: yieifo Anledning: rasism Placerad av: Akam-o ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? helt ärligt fattar jag själv inte varför för jag och geth och några till var helt o delaktig i detta vi stod brevid en grabb som sa att han skulle hålla en demonstration på torget så vi skrev utt i twitter att han skulle ha en demonstration så vi bara stod där brevid sen började han prata massa saker om koranen fast han sa dock inget rasistiskt han bara pratade skit om koranen som är helt oaksebtabelt så vi stod där i ca 10 sek och efter en stund så tänkte jag att det var nog snart så jag tänkte bana honom för rasism eftersom jag är servervakt och man inte borde ha sånna spelare på servern för vi som var där var helt o delaktig vi bara stodd där och kollade på och små garva lite gran eftersom han var en riktig lallare som bara gjorde onytta på servern och har inget med unive att göra bara var där i en liten stund och lyssnade på vad han sa och det han sa var inte okej då han pratade skit om koranen men iallafall tänkte banna honom men slutade med att vi blev bannade för nånting vi inte alls gjorde. och nej vi stod inte och hejade på skratta ått någon och heja på någon är två helt olika saker för jag skulle aldrig tolerera rasism då jag själv har en nära vän som har svårt och blir oftad kallad n-ordet på skolan och jag tycker det inte är okej någon stans och jag står alltid upp för honom ovadsett så jag är inte någon äcklig rasist på något sätt fattar inte varför och hur folk kan tycka olika om personer bara från deras ursprung eller deras hud färg helt sjukt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade precis fixat droger vid grove sedan hade vi lite tråkigt så geth drog till torget och köpte triss låter sedan så to jag en av våra gäng bilar och körde ditt för att vi skulle hänga med varandra för vi inte hade något bättre för oss sen såg jag en grabb på torget som hade soldat hjälm och skott väst så skrattade jag litegrann och sedan kom geth sedan så hoppade han in i min bil och sa att han skulle ha en demonstration på torget så vi skrattade lite och sa ok jag tänkte redan så att det kunde vara ett roligt senario fast tänkte fortfarande att det var en lallare så vi gick upp på våran gängbils tack och så började han först prata lite lungt och så skrattade vi lite gran sedan började han prata skit om koranen osv inte alls ok. så då tänkte jag vilken lallare helt ärligt sen tänkte jag låta han prata lite till sen typ 5 sekunder efter gick det överstyr så då tänkte jag banna han men då fick vi alla som var där perma ban för det han gjorde. det ända vi gjorde var att stå brevid och skratta för man måste kunna skratta lite gran också men när han gick över till åh prata skit om koranen är det inte okej längre för då gick han långt överstyr. så jag tänkte banna honom då lägga en svban då och skriva i svchatt att dom skulle förlänga den. för tolererar inte alls rasism tycker det är rent utsact äckligt av dom personer som uttrycker sig på det sätter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt klart en felaktig ban då vi int ens var delaktig vi bara stod brevid och små garva litegrann kan inte fatta hur ni kunde tycka att det är rasism från vår sida när vi inte ens sa något vi stod bokstavligen och gravade . men lite gran förstå från eran sida att ni tycker det är rasism för att vi stod brevid och garvade men vi har fortfarande inte utryckt oss rasistiskt på något sätt vi bara var där. tycker det är lite sjukt vi bara stod brevid han och när han sa det han gjorde och fick ban för det han gjorde för liksom vi har inte sagt något och inte uttryckt oss på något sätt rasistiskt

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer knappt ihåg några av mina tidigare bans då det var över 4 månader sedan jag fick min senaste ban har nytt konto och allt sedan dess för har fått massa virus på mitt andra osv. har spelat på unive på detta konto nu i 1 månad kanske och har inte fått någon ban överhuvudtaget för jag är inte en person som håller på att lalla och förstår den seriösa rpn för är jätte noga med att kicka folk om dom gör något fel osv. detta som hände idag ångrar jag faktidkt var bara dumt av mig att inte banna personen dirrekt klockan var halv 4 liksom men inget jag kan skylla på gjort e gjort står för det jag gjoer fast har fortfarande inte hejat på någon som uttalat sig rasistiskt eller sagt något själv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skrivit en report till en staff som hade kunnat perma bannat honom på plats eller så hade jag kunnat tagit saken i egna händer och skrivit ut att bannen ska fördröjas efter som det han gjorde var inte okej eller bannat honom typ 10 sekunder tidigare eftersom jag tänkte banna honom men tror jag nog fördröjde på det för länge för enligt mig var det 5 sekunder fårn han börja prata tills jag blev bannad för hade planner själv redan innan att vara berädd på att banna honom men saker har någ också mycket med att jag är trött men fortfarande inget jag kan skylla på för det resulterade fortfarande i detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara mer på alerten och vara snabbare på att se om folk övergår från rpn till lall osv för att tidigare kunna ta tag i saken och få bort dessa personner på servern har lärt mig väldig mycket av denna ban och detta ska inte åtterupföljas utan jag kommer vara snabbare att kunna ta tag i alla personer som gör något fel och kunna lösa saken direkt har tagit mycket lärdom av denna ban akam 🙂

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka