Nekad Flaxen | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flaxen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? Flax#9936

Ange ditt födelsedatum 31 Juli 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vanliga veckor

Vet inte mitt nya schema då jag börjar åttan efter sommaren men typ detta

Måndag 16:00 - 22:00
Tisdag 16:00 - 22:00
Onsdag 16:00 - 22:00
Torsdag 16:00 - 22:00
Fredag 16:00 - 02:00
Lördag 12:00 - 02:00
Söndag 12:00 - 22:00

Lov

Måndag 12:00 - 02:00
Tisdag 12:00 - 02:00
Onsdag 12:00 - 02:00
Torsdag 12:00 - 02:00
Fredag 12:00 - 02:00
Lördag 12:00 - 02:00
Söndag 12:00 - 02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? December 2021 fast gjorde inte mitt konto för ens här förens typ januari

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Fick bara 1 felaktig ban men fick unban typ 1 timme efter ramlade i fängelset ned från övervåningen i fängelset men det såg ut som att jag inte rpa på det men visade ett medal klipp på det efter och då hörde man att jag rpa på det.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En server vakt är en person som hjälper till servern och riktar in sig på mindre grejer och låter dom som är högre upssat som helper mod head mod osv ta tag i dom större grejerna. servervakterna ska liksom vara en liten hjälp för staffs ingame som endast är inriktad på att hålla spelarna på servern i skick och inte ta support ärenden.
sedan är en servervakt en person som ska vara ganska så aktiv i sitt arbete med att specca noclipa och hålla koll på spelarna t.ex om nån kör typ 400km igenom stan så kan man sv banna den personen i 30 min för suntförnuft, alltså en server vakt enligt mig är en person som tar tag i lite mindre saker och låta helpers + banna folk för större saker. och server vakter ska liksom vara där för att få undan spelare som gjort mindre saker under en kortare period t.ex sv ban då som är 30 min.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Faktiskt har jag aldrig varit server vakt tidigare men har ägt min egna server och varit support mod sr mod admin sr admin, suttit i ledningen, delägare, på olika serverar också så jag har goda kunskaper inom just regler och hur spelare ska sköta sig osv för jag kommer bidra men många timmars jobb varje vecka och hjälpa servern med små saker och vara på plats i noclip om folk inte sköter sig vara aktiv och svara på report och hjälpa spelarna på servern för att få unive till en bättre plats och få nya spelare at känna att unive inte är en lall server för jag tolererar inte alls regel brott eller något liknande för det kommer genast leda till ban.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra server vakt enligt mig är en person som inte är server vakt för att kunna utnyttja det för eget användande som ressa sig själv eller att spawna fram bilar och åka runt osv. en bra servervakt är en person som brinner för servern och värkligen kämpar för server och hjälper servern i största fall också att servervakten arbetar mycket och lägger staff arbete framför rpandet och alltid ska vara snabb på reports och så. sedan ska en server vakt kunna känna till bra komandon som
/revive (id)
/giveitem (id) (pistol_ammo) (10)
/v
/kick (id) (Anledning)
/svban (id) (Anledning)
/sqlbanoffline (hex) (anledning)
/sqlunban (hex)
/skin (id)
/goto (id)
/noclip
/spec (id)
/sv när man skriver i server vakt chatten
/toggleid
/freeze (id)
/bring (id)
/a när man skriver i staff chatten

Är dom grundläggande kunskaperna.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruptioin tolleresas absolut inte enligt mig det kan vara t.ex om du är server vakt nu då så kan du inte t.ex noclipar ditt du vill alltså att du använder noclip som ditt fordon eller att du spawnar fram fordon för att ta dig runt eller att du använder toggle id i gängkrig och revvar dig själv i senarion.
det är korruption enligt mig att du ansöker till servervakt för dina egna fördomar och inte använder det på rätt sätt för rätt sätt är för att hjälpa till på servern. Och ansvaret jag ser i att vara servervakt är att man ska ta allt lugnt hålla sig till reglerna vara flitig i sitt arbete att alltid vara så aktiv som du kan inte lägga onödiga bans alltid vara säker på vad du gör och hålla ett stort ansvar för om du håller ett stort ansvar och kan dina grejer kommer jobbet blir mycket enklare och roligare.

Senast ändrad:
Nekad, nästa gång kan du följa instruktionerna och bifoga bild.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka