Nekad Flaxe05 | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flaxe05

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198062104135/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Holmström

Vad är ditt discord namn? Fex_Kex#6617

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 2004 04 28 och var född med bilar så han har ett stort intresse för bilar och jobbar dag in och dag ut för att uppnå sina drömmar. Villiam som min karaktär heter är en väldigt omtänksam person men som kan bli arg rätt så enkelt om någon är elak eller kaxig

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har erfarenhet av andra RP servrar och gillar Roleplay. Så jag vill såklart att servern skall ha ett bra intryck på alla som går med och att alla som spelar ska ha en rolig tid men även en seriös så ingen griefing uppstår

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive har haft ett bra intryck på mig den tiden jag har spelat och jag känner mig bekväm och välkommen på servern. Det är också en hel del seriös staff som jobbar åt servern som är rätt svårt att hitta

Hur hittade du Unive? Genom min vän Wille03 (Dc namn) som är fördetta delägare av servern och han tipsade mig om Unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är nog att börja jobba på Vianor eller autoexperten och skaffa mig själv en stadig inkomst så att jag kan hjälpa andra. Jag hade även gärna varit med i Extreme racing och ordna roliga bilträffar och streetrace med resten av Extreme racing crewet

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att se till så att jag och andra skall ha en rolig upplevelse när dom spelar och att förhoppningsvis träffa nya vänner

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej Unive är den enda servern jag spelar på. Eftersom Unive är en server som passar mig väldigt bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka