Nekad Flax | Ansökan till Servervakt [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flax

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? felix

Vad heter du på discord? Flax#4776

Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. mån 16-23
Tis 16-23
Ons 16-23
Tors 16-23
Fre 15-02
Lör 11-02
sön 11-00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 20 Augusti 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 stycken

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att jag kan ha det mycket lättare att få ta på folk som har gjort något fel och då kan mat ta id och sen kolla upp steam namn, och att man kan banna någon eller kicka om den har gjort fel och inte lyssnar vad man skriver i ooc. Revive för ifall man miss clicar i ett scenario men man kan inte göra något vidare så det är mycket smidigare och lättare att vara SV.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har varit staff för inte så länge sedan och sen sv men blev av med den för att jag tydligen inte hade skrivit ut att jag inte kunde komma på ett möte fast jag gjorde det 2 gånger, och jag tycker att det är kul att vara sv och vara en vakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man abusar sinar roller som sv tex bannar eller kickar någon för att man vill vara elak, och att man inte har någon anledning att banna. Att man har toggleid på när man är i ett scenario så att man kan kolla vara folk är eller kolla hur ånga det är bakom tex en vägg. Att man revivar utan att en bugg har hänt eller ett scenario förstörs annars, så att man revvar sig själv för att man har slut å mat elelr att man trillar ut ur bil och dör.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka