Accepterad Flax | Ansökan till Servervakt [Akerman] [Amo_147]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flax

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad heter du på discord? Flax#4776

Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:00 - 02:00
Tisdag 13:00 - 02:00
Onsdag 14:00 - 01:00
Torsdag 15:30 - 01:00
Fredag 14:00 - 03:00
Lördag 10:00 - 03:00
Söndag 11:00 - 01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 20 Augusti 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 stycken

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En ServerVakt enligt mig är som en helt vanlig spelare på servern, Men när man ser att folk gör fel så kan ServerVakter rycka in antingen banna han eller kicka beroende hur grovt det är, Men skulle en spelare Powergaming så skulle jag personligen ha svbannat han för Powergaming då det är ett regelbrott, Men annars så är dom som vilken spelare som helst bara att dom har lite mera perms än vanliga spelare på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? eftersom jag är kunnig inom RP och jag har läst alla grundregler och kan dom utan till. jag är aktiv alla dagar Jag har även varit servervakt förut (även medlemskaps ansvarig). Jag kommer absolut inte vara partisk eller korrupt, jag kommer ta dom åtgärder som behövs och inte mer och inte mindre. Även om det är min kompis eller fiende. Jag kommer inte abusa mina perms på något sätt alls(Jag kommer inte använda mina perms på ett dåligt/onödigt sätt) Jag är mogen och kan ta kritik.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och Abuse är totalt förbjudet som en staff eller servervakt på servern. Som servervakt har man lite olika kommandon som man har tillgång till. Dessa kommandon kan användas för att t.ex Ressa någon alltså uppliva någon eller banna någon. Korruption är ifall vi skulle föreställa oss ett scenario där det ska pågå en stormning. Ifall det sker t.ex. en stormning så kan det hända att en spelare AKA servervakt kan ha på toggleid. Detta leder till att en servervakt kan se allas id i närheten som kan leda till att man rpar på ens spelares id. Detta kan användas ifall någon t.ex. står bakom en vägg och den andra personen rpar på hens id. Ifall detta händer så kommer den personen bli bannad och av med sin servervakt. Ett annat scenario kan ha varit att man kanske har dött på något sätt och ressar sig själv eller upplivar sig själv. Detta är totalt oacceptabelt och kommer att tas med åtgärder.

Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka