Nekad Flax | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flax

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad heter du på discord? Flax#4776

Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. 16-23
Tis 16-23
Ons 16-23
Tors 16-23
Fre 15-01
Lör 11-01
sön 11-00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 20 Augusti 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 stycken

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En ServerVakt enligt mig är som en helt vanlig spelare på servern, Men när man ser att folk gör fel så kan ServerVakter rycka in antingen banna han eller kicka beroende hur grovt det är, Men skulle en spelare Powergaming så skulle jag personligen ha svbannat han för Powergaming då det är ett regelbrott, Men annars så är dom som vilken spelare som helst bara att dom har lite mera perms än vanliga spelare på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är kunnig inom RP och jag har läst alla grundregler och kan dom utan till. Jag kommer absolut inte vara partisk eller korrupt, jag kommer ta dom åtgärder som behövs och inte mer och inte mindre. Jag kommer inte abusa mina perms på något sätt alls(Jag kommer inte använda mina perms på ett dåligt/onödigt sätt) Jag är mogen och kan ta kritik. Jag har också varit helper men fick indragen för att jag inte kom på ett möte. Efter det så var jag MA.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sina "krafter" på fel sätt och det kallas för sv abuse. Det kan vara att man revivar sig själv för att man inte orkar köpa plåster eller ha ett socialt rpande med sjulvården. Det kan även vara att man bannar någon bara för att man inte gillar personen,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka