Accepterad flatfury | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flatfury

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=482856298&token=kJbA6bKm

Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Vad är ditt discord namn? وضع نيغا#8354

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 1990

Berätta om din karaktär. karaktären heter lars och är ganska kort och knubbig och är runt 40 års åldern och kommer från en bondgård upp i norra Sverige där han bodde med sin mamma och 4 syskon. När han var mindre blev han mobbad för att han var knubbig och hade en konstig dialekt. Nu när han är äldre har han tjänat ihop pengar från sitt jobb på en ica butik och har flyttat till en stor stad och hoppas på en helt ny start. Han har alltid tyckt om fordon ända sen han var liten och hade tänkt att få ett jobb där han kan köra dom. Lars gillar som sagt köra fordon men gillar även sport även om han inte kan köra nån. Hockey och fotboll gillar han mest och brukar dela med sig för andra hur han tycker om det. Lars har lite aggressions problem och kan tappa kontrollen om någon är dum med han men kan vara väldigt snäll om dom är samma tillbaks. Lars är singel och har aldrig haft en flickvän för att alla har hållit sig borta från han ända sen liten men om dom får lära känna lars skulle dom bli förälskade direkt och nu när han är i en ny stad kommer det att förändras hoppas han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med seriös och meningsfull RP. Jag är seriös med mitt rollspel och gör det för att jag och andra ska få en bra upplevelse. Jag kommer också vara snäll mot nya folk på servern och försöka hjälpa dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer följa lagar, göra seriös rp, göra roliga och kreativa scenarion, vara aktiv på servern. funderar på att jobba på mekonomen så man kan hjälpa andra i nöd.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för motpartnern och inte bara för sig själv. tex om man blir hotad av pistol springer man inte iväg eller combat loggar.

Hur hittade du Unive? genom en streamer

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka