Nekad Flasper | Medlem ansökning [Vaanix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flasper

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Albin1125

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Flasper är född 1999 och är en karaktär med ett brinnande intresse för två saker: Företag och bilar. Hans passion för affärer och hans kärlek till fordon är lika starka som den bästa V8-motorn. Han har en karisma som får människor att lyssna och en känsla för affärer som gjorde honom till en framgångsrik entreprenör.

Flaspers historia började i en liten stad där han föddes och växte upp med hans mamma, pappa och hans två bröder. Flasper var yngst i syskon skaran. Redan som ung visade han ett intresse för affärsvärlden och började sälja hemgjorda varor till grannarna med sina bröder. Men det var när han fick sin första bil, en volvo 740 som hans passion för fordon verkligen blossade upp. Han älskade att meka med den, förbättra den och visade upp den för hela staden som sitt egna barn.

Med åren växte Flaspers intressen för företag i takt med hans kärlek till bilar. Han började som provanställd på Mekonomen och arbeta sig snabbt upp till personal ansvarig. Flaspers dröm är att hans namn ska bli synonymt inom Unive och vill att folk ska veta vem han är för sina stora erfarenheter om bilar. Flasper är en glad och positiv man som är inställd på att ta världen med storm!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål med rollspelet är att hålla så seriösa och roliga scenarion som möjligt. Men även att sprida en professionell nivå av RP, i både det vokabulär med även hur man gör olika "emotes" för att förstärka budskap. Målet med Flaspers "liv" är att ha många vänner och kontakter och vara så vänlig som möjligt utan att skapa några bråk osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska acceptera att man inte kan vinna i alla scenarion utan man får ge och ta. Dvs att skulle jag bli rånad så gör jag så bra RP på scenariot som möjligt som utsatt offer istället för att försöka fly eller motstå händelsen

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, VDM , combatlogga, metagaming, Copbait, suntförnuft osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på FiveM 1250h och har varit en mycket bra och profisionell RP spelare innan, var kanske ett år sedan jag spelade sist

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka