Accepterad Flasper | Medlem ansökning [L1am.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flasper

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Albin1125

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Flasper Fredriksson och är född 1999. Flasper är uppvuxen i en by utanför staden Unive tillsammans med sina 2 yngre bröder. I början av Flaspers liv var det oftast pappa som slet för att försörja familjen med tak över huvudet och mat på bordet. Flaspers pappa var bilmekaniker och var känd som "V8an" för bilarna gick oftast dubbelt så fort efter han mekat med dom. Men åren gick och Flasper gick i pappas fotspår med bil intresset, när väl högstadie tiden var över och det skulle sökas in till gymnasie så fick Flaspers pappa en diagnos med cancer som gjorde att han inte kunde arbeta mer med att lyfta tyngre saker och blev långtids sjukskriven. Det påverkade familjen mycket, inga pengar kom in. Då valde Flasper istället att börja jobba direkt istället för att ansöka till gymnasie. Han började med att förvandla gamla bilar till A-traktorer som funkade välldigt bra, han sålde dom på blocket och gick oftast plus med en god marginal. Flaspers pappa tipsade om att ta över hans plast som bilmekaniker inne i staden, och Flasper kunde verkligen inte tacka nej. Han har ju väntat så länge för att kunna få en anställning inom bilmekaniker. När Flasper väll tog taxi in till staden så såg han alla flashiga bilar körandes omkring och önskar att han kunde någon dag få vara den bakom ratten på en snabb bil. Flasper blev avsläppts utanför mekonomens byggnader och gick in i lokalen nervöst. Han hörde från avstånd "Det är ju V8ans son. Han blev snabbt en i laget och har sedan dess arbetat på, hans dröm är att kunna vara det effektivaste mekanikern i staden Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål med rollspelet är att hålla så seriösa och roliga scenarion som möjligt. Men även att sprida en professionell nivå av RP, i både det vokabulär med även hur man gör olika "emotes" för att förstärka budskap. Målet med Flaspers "liv" är att ha många vänner och kontakter och vara så vänlig som möjligt utan att skapa några bråk osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska acceptera att man inte kan vinna i alla scenarion utan man får ge och ta. Dvs att skulle jag bli rånad så gör jag så bra RP på scenariot som möjligt som utsatt offer istället för att försöka fly eller motstå händelsen

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, VDM , combatlogga, metagaming, Copbait, suntförnuft osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på FiveM 1250h och har varit en mycket bra och profisionell RP spelare innan, var kanske ett år sedan jag spelade sist

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det

godkänd vidare till muntlig du har 48 timmar på dig att ta din intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka