Accepterad Flaski | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flaski

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? flaski

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 1996

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Harry stål 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? impulsiv, social, efterbliven

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Harry stål är född 1997 och är en allmänt förvirrad person som ofta har otur när han tänker rätt ofta, han vill oftast väl men han kan lätt tappa fattningen och då kan ingen stoppa honom, Harry är en mycket social person som har lätt att träffa nya vänner och som älskar att vara bland människor. Harry har haft en ganska tuff barkund då många inte förstår sig på honom och han får ofta försvara sig själv då han är lite speciell. i övrigt älskar Harry att köra bil och brinner för japanska bilar speciellt. Harry är redan ganska etablerad i staden och ser fram emot att hitta ett jobb där han trivs och kan göra nytta

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra vibes och seriös RP, har vart staff på flertalet servrar och RPat mycket

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda parter ska kunna komma vinnande ur ett scenario ( tex kriminella och poliser ) och att man inte bara spelar för makt tex

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag lärde mig av minna misstag och gjorde inte om det. kommer inte ihåg exakt vad jag blev bannad för

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = random death match, VDM = vehicle death match, meta gaming = ta info utanför spelet osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har lång erfarenhet och är en sick roleplayer ngl

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter intervju med staff

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka