Nekad Flaski | Ban Överklagan (1Alvin1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Flaski

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198389160319/

Ditt Hex-ID: 11000011990697f

Vad är din discord tagg? Flaski#5787

Vem var det som bannade dig? 1avlin1

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-24 134053.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? antar att det var för att jag hade vapen utan krim och korruption vilket jag inte visste var banbart, dock så stod det att jag tog polis vapen vilket jag inte har gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade ett vapen på mig och blev bannad för krim utan krim men bannen ändrades och blev permanent dock vet jag inte varför då jag inte tagit polis vapen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kan ju förstå om det kan vara fel att ta folks vapen dock tänkte jag mer att det var kul att vara en korrupt kriminalvårdare och tänkte inte att det var så pass fel att jag skulle få en permanent ban, men om det är så så ber jag om ursäkt och ångrar absolut att jag gjorde som jag gjorde, jag spelar mycket på unive och om jag min ban blir borttagen så kommer det inte upprepas, jag visste inte att det jag gjorde var så pass fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mindre bans för småsaker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat låta bli att ta folk vapen, dock har jag inte tagit polis vapen och vet inte varför det påstås

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag förstår att det jag gjorde var fel även fast min intention inte var att göra något man inte fick

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka