Nekad flashswe | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flashswe

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199202950426/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Cat1d#8321

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2007

Berätta om din karaktär. william bär har haft en tuff uppvext med bådet droger och alcolism själv så hade william dyslexi så det var lite svårare i skolan men det stoppade inte william från att hitta på nya äventyr william älskar och resa och ha kul men det finna fortfarande ett mörker bakom allt då finna ilskan som har fasnat sen yngre dagar. william älskar att vara med vänner det fins ju inte så många kvar i familjen men annars har william hafe en fyfsad upvext. men sedan kom tiden där william tog efter sin pappas väger william började röka joints och duma sig med alla.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har ju varit medlem innan idag men det togs bort så jag har erfarenhet och har varit det innan. jag är en hög rp spelare som gillar hög rp och kommer görs mitt bästa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är väldigt intresserad av Unive för att servern bidrar med en massa saker som andra servrar inte gör. Det kan vara tex att ni har aktiva mods och staffs som verkligen ser allting. Servern är en slags glädje som inte många servrar har och det sista är att det finns många extremt duktiga rollspelare.

Hur hittade du Unive? g har hittat Unive när jag har kollat på twitch och när jag laddade ner FiveM så var Unive den servern som jag fick mest intresse av på direkten.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill utvekla mitt rp så mycket jag kan och försöka komma upp i så bra rp som möjligt kan därför jag spelar på unive en hög rp server som ger en bra erfarenhet med just rp och annat.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill bli en så bra rp spelare som möjligt och visa andra dena server och visa hur bra rp unive har

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den enda servern jag spelar när jag kör fiveM.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka