Accepterad Flashiy | Medlem ansökning [rami]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Flashiy

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198845849495/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Flashiy#5817

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hjalmar larsson, han är 26 är gammal (1994-07-21) Hjalmar har haft en svår uppväxt där föreldrar skillde sig när jag var 3år Hjalmars pappa Johan har alltid hållt på med bilar och mekat med bilar, så Hjalmar gick efter hans spår. Men problemet var bara att han kunde bara vara hos sin pappa varanan vecka. Då satte han upp som mål att han vill bli en mekaniker.
Annars gillar Hjalmar att gå på bil träffar och åka båt (Han gillar motorer) Han är en glas och snäll person som bryr sig om folket i staden. Dröm jobbet för han skulle vara att jobba på Mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på den här servern ett tag, och märkte att man kan göra väldigt mycket mer om man är medlem, sen så kan man få ett bättre jobb som Mekonomen i detta fall, då kommer jag kunna sprida mer glädje på det jobbet än vad man kan göra på t.ex postnord, kommer täffa nya vänner osm man kan nån dag träffar IRL. Förbättra community och utveckla mig själv i RP´n.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bland dem största servern i sverige, och har hört mycket bra om den servern så då testade jag den och jag gillar den riktigt mycket

Hur hittade du Unive? Kollade väldigt mycket på twitch steamers som spelade RP men inte denna servern men en annan, då blev jag väldigt intesserad då frågade jag min kompis finns det någon annan servern en steamerns. då sa han jag och då visade han mig denna servern(Unive)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att börja jobba på ett jobb som mekar med bilar, för man vet känslan när din bil inte fungerar då ska jag vara den som hjälper hen och gör hen lycklig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla min RP till en högre och bättre nivå för denna server är riktigt bra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
 
Tillbaka
Top