Nekad Flashiy | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flashiy

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198845849495/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Flashiy#5817

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hjalmar larrson, Hjalmar är 28 år gammal (1993-27-07) Hjalmar hade en svår uppväxt då hans föräldrar skilde sig i tidig ålder, då hans föräldrar bråkade mycket så varje gång han kom hem från skolan så bråkade de hela tiden, de hjälpte mig int emed läxor mm. Hjalmars pappa var mekaniker och mamma var läkare. Men hjalmar gick efter pappas spår för han har mekat sedan han var liten. Så nu när hjalmar lever sitt eget liv gillar Hjalmar att gå på bil action köpa bilar sälja bilar och såklart meka bilar. Hjalmars dröm jobb skullle vara att bli anställd på Falck eller Mekonomen. Då han pappa sommar jobbade på falck när han var 18. Annars gillar Hjalmar att umgås med vänner. Han älskar också att åka cross i skogar och trånga stigar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem här för jag tycker att unive är en bra server med seriöst rp, jag kommer va väldigt aktiv här och bidra med många seriösa scenarios för jag tycker det är roligt och rpa

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir intresserad av Unive eftersom att den alltid har folk online och är den största servern i Sverige. Den har också en hög RP nivå vilket är väldigt bra.

Hur hittade du Unive? Genom min kompis som rekomendera den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med rollspel är att hitta en bra server som unive som man kan hitta många kompisar på och skapa roliga och bra scenarion som man kan titta tillbaka på

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Schyssta scenarion, en intressant karaktär som kan bidra med positivitet samt utveckling inom scenarion. Mitt mål är helt enkelt att ha kul, sprida glädje genom framgångsrika scenarion, en framgångsrik karaktär.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka