Nekad Flashiy | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flashiy

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198845849495/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Flashiy#5817

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2006

Berätta om din karaktär. MIn karaktär heter Hjalmar larrson, Hjalmar är 28 år gammal (1993-27-07) Hjalmar hade en svår uppväxt då hans föräldrar skilde sig i tidig ålder, då hans föräldrar bråkade mycket så varje gång han kom hem från skolan så bråkade de hela tiden, de hjälpte mig int emed läxor mm. Hjalmars pappa var mekaniker och mamma var läkare. Men hjalmar gick efter pappas spår för han har mekat sedan han var liten. Så nu när hjalmar lever sitt eget liv gillar Hjalmar att gå på bil action köpa bilar sälja bilar och såklart meka bilar. Hjalmars dröm jobb skullle vara att bli anställd på Falck eller Mekonomen. Då han pappa sommar jobbade på falck när han var 18. Annars gillar Hjalmar att umgås med vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill ha chanserna att jobba på ett riktigt jobb istället för mekonomen senn vill jag givetvis höja RP nivån så att servern blir en ennu bättre server. (Den är redan bra)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mycket folk inne på dag tid och nätterna. Har också hört att det är en bra server så jag vill ge den en chans.

Hur hittade du Unive? Via min kompis som rekomendera den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få en hög Rp nivå och göra bra scenarion, det är mitt mål.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag brinner för Rp och tycker det här är skit kul, så varför inte göra servern ennu bättre höja Rp nivån skaffa nya vänner jobba på ett riktigkt jobb.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka