Nekad Flashiy | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flashiy

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198845849495/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Flashiy#5817

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hjalmar Larsson han är 27 för tillfälet men fyller 28 den 07-21. Han gillar att köpa bilar, kolla på bilar och köra bilar. Hans mål är att hans ska börja jobba på t.ex Falck och där ifrån kunna köpa sin drömbil BMW m4. Han giullar att snacka och täffa nya mäniskor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Så jag kan börja jobba på falck och kunna utvekcla falck till en bättre server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Kollade mycket på Cosmo_BT och Queentiki, sen så körde en av mina kompisar och har veltat spela PR sen jag var kanske 13 men inte vetat huyr man joinar. Gillar att leva ett riktigt liv fast på en dator.

Hur hittade du Unive? Via min kompis och via streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att har roligt och sköta ett liv fast på en dator.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att man ska ha roligt och kunna leva ett liv fast på datorn. Försöka få mer folk in så det blir ännu större och roligare server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Första RP jag köp på så nej jag är inte aktiv på någona nnan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka