Nekad Flashiy | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flashiy

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Oscar

Vad heter du på discord? Flashiy#5817

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 100

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag vill kunna göra Marja-Lisa till ett enu bättre företag, jag vill känna att folk kommer känna sig nöjda efter sitt bil/motorcyckel köp, jag ska se till att marja lisas kommer inprenipt alltid vara öppet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat på Ulla-karins inan det gick i konkurs det är de erfarenheter jag har från jobb, om man tar bort Postnord AB

Berskiv din karaktär? Min Karaktär Heter Hjalmar Larsson han är 27 år gammal (1994-07-21) Han har haft en svår uppväxt då hans föreldrar skilde sig i hans tidiga år, Då hans pappa jobbade väldigt mycket med bilarr och hans mamma var Läkare, men hjalmar ville gå efter pappas spår, så han meckade alltid med pappas bilar och tyckte det var skit roligt. Så hjalmar gillar med att kolla på bilar, sälja och köpa. Han tycker också det är väldigt kul att bada/simma på somrarna.

Hur ofta kommer du vara inne? 2-4 timmar per dag, ska försöka vara inne 3 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, självklart har träffat massa vänner som man snackar med på Discord när man inte spelar, dett är en väldigt bra server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka